14.9.2012

Aamun valoja

Ulkona on aika kirpsakka syksynen sää. Mä heräsin jo aikasin, kun Juuso lhti töihin. Lähdin pienelle aamulenkille, jonka jälkeen nautiskelin aamupuuron ja kahvin tuijotellen ulos. Puut humisee kivasti ja lehdet lentelee. Kerrankin sysksy tuntuu kivalta, ainakin toistaseks. Yleensä tässä vaiheessa on jo kunnon syysmasis.



Juusolla alkoi tänään koulutus Sodexolle. Ollaan siellä nyt sit molemmat extroina. Ehkä nähdään tänään iltapäivällä töissä, kun mäkin meen sinne. Hassuu.



Mulla alkaa ittelläni työt vasta kahdelta. Kello on vasta vähän yli kymmenen. Katsotaan mitä keksin sinne asti. Ehkä mä vaan oon himassa ja lepäilen. Mulla on alkanu taas vähän jalat reistailee. Polviin sattuu kävellessä ja nilkkoihin myös aina välillä...

Mulla on koko vkl töitä, mutta kuitenkin ihan kiva loppuviikko tulossa. Tänään vaan löhötää soffalla ja katotaan telkkaria. Huomenna olis tiedossa yhet 15 vee kemut ja sunnuntaina illallinen tuttavaperheen luona, täytyy taas sopia koiravahtimisesta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti