27.9.2012

Omppuja

Käytiin tänään Juuson ja Veeran kanssa Ukin luona lähellä Seutulaa. Juuso pääs töistä viideltä ja samoihin aikoihin lähdettiin matkaan. Meillä on nyt vielä sunnuntaihin asti auto käytössä kun porukat on reissussa. Kiva kun pääsee menee töihin autolla ja muutenkin kiva liikkuu. Noi säätkään ei oo ollu kovin hyvät.


Ukin pihalla oli hullusti omppuja! Kauhee määrä jo maassa, mut myös paljon puissa. Käytiin Veeran kanssa keräämässä. Ihanaa kun ei tarvii ostaa omppuja kun saa hullun hyviä omppuja suoraan puusta. Mä oon tunnetusti hullu omppujen popsija. Huomenna aijon tehdä omenahilloa.





Sillävälin kun me rouskuteltiin omppuja ulkona, ukki keitti kahvia sisällä. Kun tultiin sisään, jeesattiin kahvikattaus valmiiks ja istuttiin alas höpöttelemään.





Kahvittelun jälkeen Veeran oli aika lähteä tanssitreeneihin. Lähettiin ajamaan synkkään syksyyn ja viemään Veeraa treeneihin. Käytiin Juuson kanssa vielä Kodin Ykkösessä tekemässä vähän hankintoja. Nyt ollaan himassa ja venataan että BB alkaa. :D

Kävin tänään aikasemmin siellä fyssarilla. Alaselän kipua aiheuttaa SI-nivel. Mulla on myös välilevyissä liikaa liikkuvuutta. Sain tohon nivelen vaivaan vähän liikkeitä, jotka vahvistaa tukilihaksia. Sain kyllä hyvää palautetta niistä, varsinkin mun lantionpohjalihakset ja syvät vatsalihakset on hyvässä kuosissa. Kiva kuulla! Nyt vaan lisää syvää treeniä niihin niin kivut voi hävii kokonaa. :) Käyn fyssarilla vielä uudestaa, mut koska oon kuulemma niin hyvä kuntonen, ei tarvii käydä varmaan kun kerran ja sit vaan kontrollikäynti lisäksi. Nyt mua kyllä taas sattuu kivasti kun alaselkää vähän provosoitiin erilaisilla testeillä, että saatiin syy selville. Sain sen kunniaks hienot pinkit kinesioteipit selkään haha.

Noniin, nyt alkaa BB! Ihanaa, kun ei oo pariin päivään töitä ja voi ottaa rennosti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti