26.9.2012

iPad

Meijän Appleperheeseen tuli eilen lisäystä. Juuso kävi Verkkokaupasta hakemassa vielä yhden ylppärilahjan, uuden iPadin. Aikas kiva vempele. Muutenkin ihan hyvä saada tänne toinenkin nettivehje kun oli ennen vaan tää läppäri ja molemmat kuitenkin haluis datailla.


Juuso tutustui uuten kaveriinsa jo eilen illalla, valvottiin aika myöhään ja pelattiin Logo Quizia. :D Sama jatkui aamulla ennen kun Juuson piti lähteä töihin.



Nyt muakin alko himottaa tommonen Padi! Ehkä toi yks riittää. Ehkä. No onhan mulla tää rakas MacBook. Oon miettiny vähän iPhonen hankkimista, mut katsotaan nyt. Oon ihan tyytyväinen mun nykyseen Nokian luuriin, mut sillä ei voi tehä mitään kivaa...

Mullakin on tänään töitä. Alkaa vasta 14.30. On vähän kipee olo, oli jo eilen. Nyt vaan mehuu naamariin ja lepoo vielä muutama tunti niin jaksaa tän päivän töissä. Sitten mulla on kolme päivää vapaata. What?! Jeejee.


Ostin tänään aamulla mulle ja Juusolle kivan reissun. Lokamarraskuun vaihteessä mennään Caribialle. Turkuun siis, kylpylälomalle yhdeksti yöksi. Ei ollu pahan hintanen ja VR:lläkin oli sopivasti tarjous, Helsinki-Turku 10e/hlö suuntaan. Jeejee! Siitä tarjouksesta itseasiassa tää koko miniloman kehittely lähti liikkeelle. On paljon muitenkin hyviä junatarjouksia, kannattaa tsekkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti