21.9.2012

Popsi popsi porkkanaa

Tää bloggailu ei nyt oo oikein sujunu hetkeen. Innostusta riittää kyllä vielä, mut ei oo kauheesti mitään kirjotettavaa kun oon aika paljon töissä, enkä tee muuta. :D Toinen mikä vaikeuttaa, on kameran puute. Onhan täällä vielä Juuson kamera, mut en mä sitä viitti ottaa mukaan kaikkialle, kun se ei oo oma. Täytyy varmaan hankkia uusi pikkupokkari. Parasta tietty olis jos voisin hankkia järkkäriin uuden putken, mut ei oo sellasia summia ylimäärästä...

Pääsin eilen töistä seiskalta. Ollaan kunnon kotihiiriä, kun tullaan töistä himaan, ei oikein kumpikaan jakseta enää lähteä minnekkään. Paitsi salille. Ehkä se tekee välillä ihan hyvää, kun monta vuotta meni mulla niin, et en pystyny olee yhtään paikallani vaan aina piti olla jossain menossa.

Juusolla iski nakkipiilohimo. :D Söpöjä.


Syötiin myös vihanneksia ja dippiä. Ne on melkein parempia kun sipsit ja dippi! Tosin jos on pikkunen känni päällä niin kyllä sipisit paremmalta sillon maistuu. Mä yritän aina pitäytyä erossa sipsikulhosta kaikissa kemuissa. Huonolla menestyksellä.


Katottiin BB:tä. Juuso nauraa aina välillä mun koukuttumiselle, mut oma on vikansa kun en mä ilman sitä olis mitään Big Brotheria alkanu kattomaan. :D HÄHÄ! Telkkarin kattomisen jälkeen mentiin mahat vihanneksia täynnä nukkumaan. Väsytti hullusti.

Tää aamu lähti käyntiin pienellä aamulenkillä. Tänään on taas töitä, mut huominen vapaa. Sunnuntaina taas töihin. Seuraava vapaa taitaa olla ensi viikon torstaina. Sillon mulla se fysiojuttu. Saan vinkkejä siihen sen jonkun nivelen ymparillä olevien lihaksien vahvistamiseen. Nyt ei edes ihan kauheesti ole ollu selän kanssa ongelmia, kun oon töissä käyttäny sitä selkätukee. Muuten en oo käyttäny sitä.

Ihanaa, ootan jo iltaa ja sitä fiilistä kun tietää, et huomenna on vapaata!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti