19.10.2010

4 viikkoo

Tajusin eilen, et mulla on enää 4 viikkoo työharjotteluu edessä. Kaks kuukautta mä oon Cityllä ollu, mut tuntuu ihan tosi lyhyeltä ajalta ku päivät menee niin nopeesti. Oon kyl tykänny olla Cityllä. Harmi, et loppuu.

Tänään lähin taas aamulla kasin maissa kohti Konalaa. Oon nyt himassa, joten aikaa tartti varata vähän enemmän ku sillon, jos lähen J:ltä. Kävin aamulla poikkeuksellisesti Martsarin S-marketissa, vaikka yleensä ostan mun lounaat Myrtsistä tai Konalasta. Hoidin ostokset ja menin venailee dösää. Luulin, et mul on kiire, mut ei ollukkaan joten jouduin hytisee jonkun aikaa ulkona.


Tulin Citylle vähän vaille 9 ja rupasin heti hommiin. Oli tullu paljon taitettavaa matskuu Turun ja Tampereen lehtiin. Jossain vaiheessa töitä tehdessä, mul tuli kauhee musan kuuntelu himo. En viittiny avaa YouTubee, koska se olis saattanu jumittaa vähän konetta. Aloin kaivaa mp3:sta laukusta, kunnes tajusin et koneeltä, jossa teen töitä, löytyy Spotify! Tein nopee tunnarit ja aloin kuunnella W.A.S.P.ii. Kylmät väreet meni mun ihoo pitkin, ku fiilistelin hyvää musaa. Kello alko olee jo sen verran, et täyty pitää ruokatauko. En olis millään malttanu, mut nälkä oli jo kova, eli oli pakko mennä syömään.


Söin taas vaihteeks
salaattia, se on vaan niin hyvää. Ostan aina pussillisen salaattia ja päivittäis eri juttuja lisäks, mut tänään söin samaa mitä eilenki, eli lisukkeena feta/paprika snack ja oliiveja. Nomnomnom. Huomenna taas jotan muuta. Hotkasin salaatin aika nopeesti naamaan, koska koneella oleva Spotify kummitteli mun mielessä.

Syömisen jälkeen pääsin taas musan kimppuun. Tein siis kokoajan samalla töitäkin! Sain kaikki mun hommat kuntoon jo pari tuntii ennen ku päivä loppu. Kuuntelin siis loppupäivän musaa ja suunnittelin vähän mun valmistujaisiin kutsukorttia. Tuli hyvä inspis!


Neljän viikon jälkeen mulla ei sit oo enää mitään koulujuttuja! Oon todistusta vajaa valmis kuva-artesaani. Aika helpottavaa. On välillä ollu aika luuserifiilis. Nyt vähän helpottaa, mut kohta voi tulla stressi töiden kanssa. Täytyy alottaa kunnon haku. Täytyis myös vähän miettii niitä valmistujaisia. Missä pidän? Mitä tarjoon? Ketä kaikkia voi kutsua, jos pidän himassa? Pieni kämppä. Täytyy keksiä jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti