10.10.2010

Kaupungin parhaat 2010

Torstaina oli City-lehden Kaupungin Paras -bileet. City on palkinnut kaupungin parhaita jo oli 20 vuotta ja tällä kertaa kemut oli Ravintola pääkonttorissa, Mikonkadulla. Meikä pääs messiin, ku oon nyt hetkellisesti Cityn henkilökuntaa!

Pääsin töistä kolmen maissa ja lähin himaan laittautuu. Mulle iski kauhee kriisi (ylläri) vaatteiden suhteen. Olin kyl jo aikaemmin kelaillu mitä pistän, mut uusiks meni ku aloin pukee niitä päälle. Mulla meni vajaa pari tuntii, et sain ittelleni vaatteet päälle. Meikki hoitu muutamassa minuutissa, mut toinen ongelma oli sit taas hiukset, koska halusin ne kiharalle, enkä osaa kihartaa kovin hyvin... Loppujenlopuks näytin sit tältä.


Saavuttiin J:n kaa paikalle seiskalta, morjestin vähä porukkaa ja sit saatiin bisset ja drinkkilippuja. Mun piti kuvata bileita ja mä ryhdyin heti hommiin. Aluks oli pari tuntinen tilaisuus kutsutuille ja klo 21 kaikki oli tervetulleita bileisiin. Illan juonsi Kaupungin Paras beat boksaaja Rudirok.


Kuvasin jonkun aikaa ja sit päästiin tarjoilujen pariin. Oli paljon hyviä salaatteja! Mulla oli jo aika kova nälkä ku en ehtiny himassa syödä kunnolla ku tuskailin vaatteiden kanssa.


Törmättiin ihan sattumalta tuttuihin! Toffe, Ile ja Anu tupsahti yhtäkkii meijän kaa samaan pöytään. Oli kiva ylläri! Törmättiin myös Riikkaa ja hengailtiin yhessä sit melkein koko ilta.

Ysiltä alkoi Diplomien jako kaupungin parhaille. Ne voi lukee uusimmasta Citystä! Niitä on niin paljon, et en jaksa kirjottaa. Mun lemppari esiintyjistä oli Kaupungin Paras tankotanssija Oona Kivelä. Siinä vasta jees typykkä, pelkkää lihasta ja ihan hulluu notkeutta!


Vähän myöhemmin vileissä oli myös bändejä esiintymässä. Esimerkiks Pyhät Tepot, jotka tosin veti vaan kolme biisii.


Mä sain jossain vaiheessa lisää drinkkilippuja ja mähän tietty käytin ne. Ostin yhen juoman ite ja järkytyin sen hinnasta, ku se makso 8,60e!!! Vodkatonic, wtf? Kyl mä kelasinki, et Pääkonttorissa on varmaan aika kallista, mut en mä ihan tollasta hintaa oottanu.

Oli kiva jutskailla muutamien Cityläisten kaa ja muidenki tuttujen kaa. Ilta oli muutenki musta tosi jees! Hyvä fiilis ja aika paljon porukkaa.


Lähettiin J:n kaa nukkuu puol yhen dösällä. Olis kyl ollu ihan kiva olla pidempäänki, mut mua odotti seuraavana aamuna klo 7.30 herätys, ku piti olla Cityllä ysiltä. Aamulla oli aika jännä fiilis, ku nous sängystä. Parempi kyl ku mä ootin. Söin nopee vähä aamupalaa, join kahvii, puin lökövaatteet päälle ja lähin menee. En ees jaksanu käydä suihkussa, joten tukassa oli edellisen päivän kuluneet kiharat ja lakat.


Jossain vaiheessa päivää alko puskee vähä hedarii, mut silti sain työt tehtyy ihan kunolla. Illalla iski vasta kunnon hedari toisissa töissä, siellä kannistossa. Mut ihan sama, ku oli kyl kiva torstai ilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti