13.10.2010

Syksyvaatteet

Innostun kuvaamaan mun tän päivän vaatteita, ku kerrankin mulla oli ihan hyvä olla. Oon jo alkanu taas tottuu housuihin, ainakin yksiin tai kaksiin. Kuvat ei taaskaan oo kovin hyvii, ku on otettu itselaukasialla, asetukset päin metsää ja loisteputkilampun valossa.


Ton nahkatakin hankin vuonna 2007, samana päivänä ku W.A.S.P. oli Tuskassa. Mua harmitti, et en saanu lippuja tarpeeks ajoissa. Kiva takki. Housut on Pinjan vanhat, hyvät pohkeista, jostain lastenosastolta iso koko. Kaulaliina on kans Pinjalta. Niittipaita kesällä Seppälästä, yks lemppareista, normi pitkatoppi jostain, en muista. Kengät Stadiumin aleista, mukavat jalassa ja suht lämpimät, välillä musta kyl tuntuu et näytän liian sporttiselta ne jalassa. Pipon sain viime jouluna lahjaks Jonnalta, mä en oo ihan varma sopiiko pipo mulle, tavallaan tykkään niistä, mut tavallaan ne näyttää mun mielestä mun päässä hölmöiltä.

Kohta mä lähen kaymään yhellä stadissa, varmaan Kaislassa. Ulkona on kylmä, täytyy ettii lisää vaatteita..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti