26.10.2010

Mira 25v!

Lauantaina oli kivasti ohjelmaa. Päivän bodaamiset meni kyl reisille ku en edes menyy, kauheen väsymyksen takia. Illalla emntiin Miran 25v. synttäreille. Sitä ennen mentiin pikasesti kattomaan Carolinee Arkkiin. Mulla oli taas kauhee vaatekriisi mun kropan pienten muutosten takii, mut päädyin sit laittaa mun uuden mekon, minkä ostin Ginasta viime viikolla hintaan 10e.


Mentiin Arkkiin. Caroline alotti vähän myöhässä, joten katottiin vaan muutama biisi, et ehittiin Miralle edes suht ajoissa.


Sitten mentiin Miralle. Tarjolla oli kaikkee hyvää, nyyttärihyvää. Ite tuotiin herrasväen leipiä ja ässäkeksejä. Miran kolme koiraa oli myös mukana kemuissa ja sain niistä taas kamuja. Juttelin myös aikapaljon uusien ihmisten kanssa ja sain välillä vähän hävetä mun ikää... Mut ei se mitään.


Lähettiin vähän ennen aamuneljää, jolloin mä aloin jo nuokkuu sohvalla, edellinenki yö oli ollu aika lyhyt. Oli hyvät kemut, kiitoskiitos! Käveltiin Jiin kaa Redarin ohi, joka oli just menny kiinni. Siellä oli ihan hullusti lössii ja kaikenmaailman tappelua. Ulkona oli kylmä, oli jees päästä nukkumaan! Seuraavana päivänä oli mättösunnuntai, siitä lisää varmaan jo tänään. Ohjeiden kera!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti