4.10.2010

Autoilua

Saatiin J:n kaa auto lainaan koko viikonlopuks ja mä sain olla kuski. Perjantaina lähettiin moikkaamaan mun ukkia Männikköön. Auto tuntu hassulta, ku se oli tietenki ihan erilainen auto ku autokoulussa.

Ukki keitti meille kahvia ja saatiin syödä ukin herkkuja, esimerkiks itetehtyy sairaan hyvää omppuhilloo ja piirakkaa. Istuskeltiin muutama tunti ja jatkettiin matkaa. Mua vähän arvelutti ajaa pimeessä, ku oon niin sokee.

Matkalla kohti Myrtsiä nähtiin Viivi yhellä pysäkillä ja napattiin se kyytiin. Käytiin kokeilee miltä tuntuu ajaa satasta. En ollu ennen kokeillu. Sit vietiin Viivi himaan ja tajuttiin, et on viimeset cruisingit stadissa. Lähettiin sinne. En ollu koskaan ajanu stadiin... Pimeetä, ei tuttu auto, paljon ihmisiä ja muita autoja. Heheh...
'
Ku lähettiin pois, käytiin ajamassa vielä vähän siellä täällä, et tulee harjotusta. Sit nukkumaan paljon uutta oppineenä (tai kokeelleena) ja väsyneenä. On vielä paljon juttuja joita mun pitää ajamisessa harjotella. Kai tää tästä pikkuhiljaa alkaa rullaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti