13.1.2011

Ihkutusta!

Musan kuuntelua ja fiilistelyä heti aamutuimaan! Kaikki sisarukset lähti kouluun ja mä jäin nukkuvan maman kanssa himaan, joten voin vähän popitella. En kyl ihan täpöö, et ei mami herää.


Heräsin tänään jo ennen kasia! Oon mennossa Lunaan kahvittelee kohtapuoliin. Sen jälkeen suuntaan stadiin ostamaan lahjaa ristiäisiin ja ehkä ittelleni jotain päällepantavaa. Musta ja Jiistä tulee lauantaina kummeja! Jännää ja siistiii. Mulla on vaan pienet paineet kummina olemisesta, koska mulle ittelleni on siunaantunu niin hyvät kummit. Kai tää tästä!

Illalla on tiedossa sushittelua J:n, Tompan ja Iidan kanssa. Mä alotan valmistelut varmaan jo heti stadin reissun jälkeen, et riisi ehtii hyvin jäähtyy ennen rullaamista. Mä kokeilen tällä kertaa myös tehä ebisusheja, niitä siis missä on se ravun pyrstö päällä. Ostin eilen tarvikkeet niihin.

Iltaa odotellessa! Vähä viel hyvää musaa ja sit menoX!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti