8.1.2011

Valmistujaiskemut

Noniin, vihdoin taas blogin ääressä. Yritän nyt saada tehtyy postauksia loppuvuoden jutuista, katotaan kuin pitkälle pääsen. Alotetaan mun valmistujaisjuhlista, ne oli siis 27.11. Viikko sen jälkeen kun olin saanu kaikki kouluun liittyvät jutut tehtyä.

Heräsin aamulla suht aikasin laittautumaan. Vaatteet olin päättäny aikasemmin jo, mut hiusten kanssa tulee aina ongelmia, joten oli parempi alottaa ajoissa. Mulla tuli kyl sit kiire jossain vaiheessa ku täyty alkaa laittaa mättöjä pöytään. Onneks Mira tuli jeesaamaan.


Viivi kihars mun tukan ja mä laitoin ite meikit. Aluks oli ongelmia tekoripsien kanssa ku ne ei meinannu pysyy. Ne täyty sit leikkaa pienemmiks. Mekon sain kalta ja Riikalt lahjaks ennen Wanhjen tansseja, se on Vivian of Hollowayn mekko, joita saa myös Garagelandista stafista. Tota kyseistä mekkoo ei kyl saa. Paaidan ostin Lindexiltä ja kengät sain Jiiltä lahjaks ekana vuosipäivänä, ne on Garagelandista.


Mä olin tehny edellisellä viikolla tarjoilulja. Oli erilaisia suolasia ja makeita piirakoita, täytekakkua ja karjalanpiirakoita. kaks vikaa on by mummo! Ite en ees kauheesti tykkää täytekakuista, mut suurinosa jengistä tykkää ja ne näyttää hienolta pöydässä. Juomana oli kahvia ja teetä. Skumppaa sai ovelkun tuli sisään. Tai Pommacia, jos oli autolla.

Jengiä lappas sisään aika tasasesti kahdesta iltaan saakka. Yhteensä meillä kävi noin 50 ihmistä, myös oma perhe laskettuna. Tässä sekalaisia kuvia!


Oli kivat juhlat, eli kiitos kaikille ketkä pääs paikalle ja kiitos myös kivoista lahjoista! Mä, J, Viivi ja Joonas lähttiin meiltä joskus 23-00 aikana Lunaan. Sitä ennen juotiin muutama pullo yli jääneitä skumppia sillä porukalla ketä sillon oli jäljellä. Muutama tyyppi jäi meille vielä meijän lähdönki jälkeen.


Käytiin Lunassa parilla ja jatkettiin matkaa hyytävässä pakkaskelissä kohti Myrtsin gettoa, jossa asuu Sara ja Nikke. Ulkona oli aivan törkeen kylyyyymä!


Saran ja Niken luona oli Mikko ja Juusbe, jotka oli tullu sinne jatkamaan. Sara oli jossain omilla teillään. Oli aika villifiilis päässä kun päästiin sinne. Jossain vaiheessa kun oli tullu taas pienoinen rynnäkkö.


Joskus varmaan kahen maissa lähettiin J:n ja Juuson kaa Jiille nukkuu. Mikko meni himaan, Viivi ja Nasse meille ja Nikke jäi tietty omaan himaansa. Matkalla J törkkäs mun hankeen, joka ei ollukkaan pehmee niinku se luuli. MUR! Sit mua sattu ja nolotti ku Mikko nosti mut sieltä ylös. :D Mä kostan vielä joskus, hähähää! Taas sama, mitä laitan melkein joka postauksen loppuun; Oli kiva päivä ja ilta, kiitti vielä kaikille!

Tässä saattta olla hullusti outoja virheitä kun J:n näppis pätkii, enkä ehkä huomannu korjata kaikkia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti