28.1.2011

Uusii juttuja

Työhaastattelu meni hyvin ja maanantaina musta tulee lentokonesiivooja! Ei ihan vastaa koulutusta, mut ihan sama, rahaa tulee. Enkä ainakaa oo vaan himassa. Toivottavasti pärjään siellä. Täytyy olla tosi nopee siivouksessa, koska muuten Finskille tulee tappioo! Heti ens viikon alussa saan koulutusta, toivottavasti homma lähtee pyörii. Musta on kivaa mennä lentokentälle töihin. Aijon tässä kyl hakee samalla ihan oman alan töitäkin. Keväämmällä mulla on haastattelu Seiskaan.

Meijän perheen kuopus Pyry täytti eilen 12v! Ostin pikkubroidille lahjaks T-paidan, se kun tykkää vaatteista. Sain sen kyl annettua vasta tänään, koska eilen mulla oli kaikennäköstä menoa. Esimerkiks Krisse oli tullu Porista moikkaamaan. Oli kiva käydä kaffella! Nonii takas Pyrdeen, se tykkäs lahjasta. Onneks!


Nyt samalla mä voin esitella munkin uusia vaatteita, joita ostin viimesistä aleista. Löysin taas mun hintaluokkaan sopivan juhlamekon. Vaikee arvaa mistä. Gina Tricot, 4,90e koko 36. Harmi vaan et jää lantiolta vähän löysäks. Pienempi koko olis ollu muuten tosi hyvä, mut se ei menny rinnan kohdalta kiinni...


Samalla reissulla ostin Monkista jättipipon. Se ei kyllä ollu alessa. Ku on näin lämmintä, on mun karvalakki vähän liikaa, jotan sillon voi käyttää pipoo.


Kohta mä lähen taas Kanniston kahvilaan. Huomenna on Jonnan ja sen kämppiksen Anniinan tuparit Myrtsissä. Aijon varmaan laittaa sinne ton uuden mekon. Samana iltana on myös Carolinen keikka Seutulan Keitaassa. Se on niin koominen mesta ja niin koomisessa paikassa, et sinne on pakko mennä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti