9.1.2011

UV

Mä vietin uuden vuoden aaton J:n kanssa kavereiden luona Alppiharjussa. Alkuillasta tehtiin meille pihvit, juotiin vähän viiniä ja lähettiin kohti Pasilaa, josta jatkettiin sit dösällä perille.

Se pihvin syönti ei kyl ollu välttis mikään hyvä ratkasu, koska isäntäväki oli laittanu kaikkee herkkuu tarjolle...


Kaikkee täyty kuitenkin maistaa! Nella oli tehny tollasia hauskoja nyyttejä, jotka on tossa aikalailla keskellä kuvaa. Niissä oli lehtitaikinaa, rosollia ja vuohenjuustoa. Aika jännää! Rosolli on pahaa, mut tohon se sopi ihan loistavasti. Namnamnam. Mä toin kans vähän pientä tarjottavaa. Olin tehny aamupäivällä hummusta, jonka toin tuhottavaks leivän kanssa.

Vaikka tarjolla oli boolia, jengi toi omat nesteet mukana. Mä otin Katy rose siideriä, joka oli tullu J:n antaman joulupaketin mukana. En ollu maistanu ennen, mut olin kyl useesti Alkossa miettiny, et pitäiskö ottaa.


Se oli tosi hyvää! Ei näytä yhtään siltä miltä se maistuu. Se maistu tosi omenaiselta, eikä siinä ollu mulle liikaa kuplia tai makeutta. Tosi jees!

Jossain vaiheessa iltaa, aloin kokeilla kuvaamista suoraan mustavalkoseks. Sillon ei haittaa vaikka ISO olis korkee, koska pieni rakeisuus ei haittaa. Tässä kuvia illallta.


Puoli kahdentoista maissa koko juhlajengi lähti kävelemään kohti Tokoinrantaa. Mulla oli muutama raketti messissä. Ostin ekaa kertaa elämässäni! Jeejee. Samoin ammuin niitä ite ekaa kertaa. Jänskää. Kadotettiin jossain vaiheessa Jiin kaa muu jengi, mut onneks löydettiin porukasta muutama, joiden kanssa juhlistaa kahdeltatoista! Lopulta löydettiin kaikki muutkin.


Vuodenvaihdoksen jälkeen lähettiin takas Tuden ja Nellan luo. Siellä jatkettiin vielä muutama tunti. Mä olin päättäny jo alkuillasta, et jos menee myöhään, otetaan J:n kanssa taksi mun pikkiin. No, se ei ollukkaan niin helppoo... Taksikeskukseen ei saanu minkäänlaista yhteyttä. Oli aika ärsyttävää. Mä lähin sitte yksin metsästää meille taksia. En tienny, et Brakun kulmalla olis ollu taksitolppa, joten kävelin Karhupuistolle. Siellä oli karmee jono ja mä venasin omaa vuorooni tunnin. Oli pikkasen kylmä, mut aattelin et ei voi mitään ku se taksi on kuitenki saatava. Se oli muuten kans eka kerta mun elmässä, kun menin ite taksilla ja ite maksoin. Sain taksin vähän jälkeen 4 aamulla, kävin ottaa J:n kyytiin juhlapaikalla ja sitten mentiin turvallisesti Jiin luo.
Oli mukava uusvuos! Tosi erilainen ku viimevuonna, vaikka sillonki loppujenlopuks oli kivaa.

Seuraavana aamuna herättiin, syötiin vähän aamupalaa ja lähettiin käymään Mikolla. Ei se kyl mikään aamu ollu, herättiin kahelta. Hups.


Mikolla oli ollu uudenvuodenkemut, Juusbe ja Timi oli siellä edelleen. J, Juuso, Mikko ja Timi lähti hakee mäkkisafkaa. Teki mieli jotain rasvasta. Autossa ei ollu tarpeeks tilaa joten mä jäin Mikolle siks aikaa. Kirjotin mun tilauksen paperille.


Mua ärsytti ihan sairaasti ku avasin mun mäkkipussukan. Sieltä löytyi ruisKANAmaco, vaikka olin tilannu ihan tavallisen ruis el macon!!! J viel sano siel kassalla, et siihen tulee se lihapihvi, mut ei... Raivoistuttavaa, ku mä himoitsin just sitä lihaa, enkä mitään kanaa murrrrr. J sai liian pienen limun, vaikka se oli tilannu ison ja muidenki tilauksissa oli jotain häikkää. Jess.

Loppupäivä meni aika löysäillessä. Käytiin kyl viel Tiinan kaa stadissa, mut ei muuta. Päivä menee vähän hukkaan, jos herää vasta kahelta... heheh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti