31.1.2011

Jonnan ja Anniinan tuparit

Launtaina oli Jonnan ja Anniinan tuparit Myrtsissä. Ennen juhlia mä kävin stadissa ostamassa liput Mike Monroen keikalle ja sit me vähän shoppailtiin Viivin kaa. Viivi halus ittelleen yhet kengät Monkista. Niitä ei ollu kyllä enää siellä. Mä löysin Viivin puolesta ittelleni kivat uudet kengät, makso vaan kybän! Viivikin löys myöhemmin lähes samanlaiset kengät Weekdaysta. Miks ne myy niin samanlaista kamaa?

Stadireissun jälkeen mä kävin nopeesti kaupassa ja menin syömään J:n kämpille. Juusbe tuli messiin. Ku olin syöny ja ottanu kaiken tarpeellisen, mentiin yhtämatkaa Jonnalle. J tuli just himaan ku me oltiin lähössä, joten se tuli Jonnalle perästä. Mun ja Juuson lisäks oli Jonnalla ja Anniinalla oli vasta yks vieras, vaikka meki tultiin vasta puol tuntii sen jälkeen ku piti. Tästä kaikki sitten lähti... Taas oli aika ''pienen'' rynnäkön.


Pystyin pysyy erossa tosta boolista! Ihme. Maistoin sitä kyllä yhen shottilasillisen puolikkaan verran. Mä join pääasiassa vähähiilarisia juomia, ainoo poikkeus oli lasillimem skumppaa ja edellä mainittu. Pystyin myös olee erossa kaikista herkuista, esim SIPSEISTÄ! En kyl täysin... Söin illan aikana noin neljä sipsiä... Heheh.


Sit loppuun arvotuskuva. Kuka on allaolevassa kuvassa? Mä olin seuraavana päivärä ihan varma, et siinä on Esa, ku katoin mun kamerasta illan kuvia. Sit huomasin kaulasta pilkottavat helmet...


Tänään mulla alko työt lentokonesiivoojana kentällä. Meitä alotti nyt kolme samaan aikaan. Tää viikko menee lähinnä koulutuksessa, vaikka jouduttiinki sattumalta tositoimiin! Kukaan ei oo meitä ennen joutunu ensimmäisenä koulutuspäivänä siivoomaan melkein yksin koko laajarunkokonetta. Se meni onneks ihan nappiin ja saatiin hatun nostoja. Se dude, joka meijät sinne laitto, otti aikamoisen riskin! Tää päivä oli kiva ja konesiivous ei oo ainakaan mun mielestä yhtään kamalaa hommaa. Nyt vaan ootellaan et saa lisää osa-alueita, joita voi hoitaa. Kaikkeen mitä siellä koneessa häärii, tarvii koulutuksen. Yoivottavasti tää homma pysyy jatkossakin tälläsissä fiiliksissä. Lentokentällä on jänskää olla töissä! Näkee paljon juttuja, mitä kaikkee täytyy hoittaa ennenku kone pääsee lähtee matkustajineen maailmalle.

Mulla on taas matkakuume.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti