17.1.2011

Viikonloppu

Viikonloppuna oli kaikkee kivaa. Perjantaina alko taas Kanniston yökahvila, se oli pienellä joulutauolla. Oli hauska nähä työkaverit, lens taas aika hulluu läppää. Se oli kans kivaa, et sinne tuli iso kasa uusia nuoria. Myös ennen käyneitä oli taas messissä.

Lauantaina oli jännä päivä. Iltapäivällä huristeltiin J:n kaa Tiksin kirkolle kasteeseen. Meistä tuli kummeja pienelle Veetipojulle! Kaste meni hyvin, se oli vaan erilainen mihin mä oon tottunu. Meijän perheen kaikki kakarat on kastettu meillä himassa. Musta on kivaa olla kummi ja toivon, et musta tulee yhtä hyvä ku mun omista kummeista.


Tapahtu pieni ihme, vauvakammonen J piti veetiä sylissä! Se meni hyvin. Ku nyt katon näitä kuvia ja mietin kaikkii juttuja, mulla tulee outo ja herkkä fiilis. J älä pelkää, mulla ei oo vauvakuumetta. Veeti on kyl sulonen. Mulla ei muuten koskaan oo ollu minkään asteista vauvakuumetta. Monella kavereilla on ollu jo tosi nuorena ja edelleen.

Lähes kaikissa ristiäisissä missä oon ollu, on tarjottu voileipäkakkuu. Niin myös lauantaina ja sitä tulee syötyy aika paljon... Niinku kaikkee muutakin. Oli hyviä juttuja!


Ristiäisistä suunnattiin pikasesti Henkan ja Riikan luo käymään. Ei ehitty olee ku hetki, ku taas täyty jatkaa matkaa. Oltiin menossa Tavastialla Deep Purple iltaan ja se alko jo ennen kaheksaa. Tavastialla oli aika paljon porukkaa ja ihan lepposa meno. Mulla vaan oli ollu kokopäivän ärsyttävä hedari, joten fiilis oli välillä vähän tuskanen.


Meno Tavalla loppu jo yhentoista maissa, koska heti keikan jälkeen siel alko Lauantaidisco. Lähettiin ajaa pois. Matkalla koukattiin Antti ja Sonja päkystä ja mentiin käymään Topparissa. Sieltä löyty sattumalta enemmänki tuttuja ja hengailtiin sit kaikki yhessä. Mun olis tehny kauheesti mieli ottaa jotain lämmikettä, vaik minttukaakaota, mut koska olin autolla en voinu. Ulkona oli ihan sairaan kylmä taas.

Sunnuntaina oli aika rento taas. Herättiin, hengailtiin aamutunnelmissa aika pitkään ja sit laittauduttiin ja lähettiin Juuson kaa kahville. Mä laitoin ekaa kertaa päälle mun uuden leopardikuosisen mekon, jonka ostin menneellä viikolla Ginasta. Makso 9,90e.


Ei kyl sit menty kahville, vaan pienen ajelun jälkeen Teollisuuskadun uuteen mäkkiin. Se oli ihan hieno! Myöhemmin tultiin kaikki J:n luo. J teki jotain kouluhommaa ja mä katoin Juusben kaa Muumeja. Sain Henkalta ja Riikalta uuden DVD:n. Illalla syötiin yhessä mun tekemää limelohta.


Nyt mä oon täällä J:n luona. Meillä on himassa putkiremppa ja mä oon täällä evakossa. Se kestää onneks vaan kaks viikkoa. On hassu olo ku ei oo kännykkää. Se jäi kotiin eilen ku kävin siellä. Täytyy lähtee tästä koht hakee. Tällä viikolla aijon hakee töitä. Viimeviikolla hain Seiskaan taittajaks ja sieltä tuli vastaus et ne ottais mut haastatteluun keväämmällä. Sieltä vois siis EHKÄ saada ainakin kesäks töitä.

2 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis ja persoonallinen ihminen! :) sitä vaan mietin, et mitä kaikkee harrastat tai teet ku pysyt noin hoikkana ja hyväihosena!

    VastaaPoista
  2. Voi eeeiiii kiitos! Käyn salilla jokatoinen päivä ja yritän syödä mahollisimman vähän hiilareita ka paljon protskuu. Iho on aina ollu suht ok, joskus 12-13 vuotiaana oli muutama kiva finni :D

    VastaaPoista