8.2.2011

Kiirettä pitää!

Lentokoneissa työskentelu aiheuttaa mulla aivan törkeetä matkakuumetta. Varsinki isot laajarungot jotka lentää esim Aasiaan. Sinne olis kovakovakova hinku. Oloa ei helpota yhtään et kaks perheenjäsentä on just Hong Kongissa... Mä voin vain unelmoida samalla ku siivoon koneita. Seuraava kuva on Japanin reissulta tammikuussa 2009. Voooiiiih...


Tää viikko mulla on vaan iltavuoroja. Meen joka päivä puol kolmeen ja pääsen 20.30 tai 22. Perjantai mulla on vapaa. Tai siis sillon mulla on Kanniston kahvila illalla. Aamupäivät ei mee lorviessa ku on kaikenlaista hommaa. Eilen heitin J:n kouluun, tänään kuskasin mamia kauppoihin ja kävin ostaa mekkokenkaat Margitin häihin ja sit tehtiin viel lumitöitäkin. On tullu ihan törkeesti lunta. Huomenna hoidan vähän asioita ja käyn hierojalla. Torstaina ja perjantaina päivällä meen taittaa Cityä! Jossain välissä täytyis käydä myös hoitamassa Ukin lumityöt en pihalta, että se pääsee liikkumaan.

Mulle tuli tosiaan tänään aamulla soitto Cityltä ja multa kysyttiin, et pääsisinkö taittohommiin. Onneks aikataulut natsas ja pääsen sinne pariksi päiväksi. Jeejee! Tulee taas vähän oman alanhommiakin.

Kohta mä lähen ajamaan kohti lentokenttää. Ulkona on niin karsee keli, et on pakko lähtee ajoissa, et varmasti ehtii perille tossa lumimyräkässä. Pahin sade on kai jo ohi, mut tiet on aika kauheessa kunnossa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti