6.2.2011

Prätkämessut 2011

Oltiin J:n kanssa eilen Messukeskuksessa MP messuilla. Tää tais olla toka tai kolmas kerta ku kävin siellä ihastelemassa kivoja prätkiä. Olis kiva jos olis oma prätkä, ei mulla tosin oo siihen korttia. Aijon kyl varmaan joskus hankkia.


Tossa kuvassa näkee hyvin mun uuden joululahjalaukun ja uudet Monkista ostetut halpis kengät. Tykkään tosta laukusta tosi paljon, kiitos J! Se on siistin värinen ja hyvän muotonen. Sinne saa myös kaikki kamat siististi, toisin ku mun moniin muihin laukkuihin, jossa kaikki kamat on ihan levällään ja nitä on vaikee löytää.


Messujen jälkeen mentiin pistäytyy Wäiskissä J:n luokkalaisen synttäreillä. Siellä oli myös toinen synttärisankari, joten kemut oli 43vee syndet! Vähän myöhemmin illalla poikettiin mun kämmitädin luona, josta otettiin mun porukat ja Pyry kyytiin ja ajettiin himaan.

Tänään olis ehkä tarkotus mennä kattoo The Fighter Kinopalatsiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti