23.2.2011

Saikku part 2

Toinen päivä saikkuu meneillään ja kolman päivä ku on lämpöö. Nousis nyt ihan oikee kuume tai lähtis kokonaan pois. Sattuu edelleen käsiin, jalkoihin ja selkään. Blääh. On ollu vähän tylsää.


Oon aan löhöilly pitkin kämppää. Eniten taas koneella. Aamulla mä innostuin popittelee musaa ja heiluu sen tahdissa, mut kroppa ei tykänny. Höh. Äsken mä katoin jotain luontodokkarii töllöstä. Siinä oli meriaiheisia juttuja, ne kiinnostaa. Huomatkaa muuten, et oon saikulla ja silti piirtäny kulmat... Sanotaanko vaikka, et LOL.


Vähän ärsyttää, ku ulkona on nätti keli ja mä mätänen sisällä. Nyt olis tosi hyvä sää mennä vaikka lenkille tai luistelee ku ei oo ihan kauheesti pakkasta. On nätin näköstä. Menin hetkeks partsille, mut siellä paikallaan hengatessa tuli vähän vilu.



Mun päivää on vähän piristäny mun cantalupemeloni (en tiiä miten kirjotetaan), jonka ostin eilen terkkarireissulla. Se näyttää ihan joltain monsterilta! Melonimonsteri.



Loppupäivän mä varmaan teen samaa mitä koko eilisen. Dataan, kattelen kuvia ja kuuntelen musaa Youtubesta. Jee. Illalla vois kyl ehkä kattoo Suomen Top Chefin.


En tiiä mitä teen, jos oon viel huomen illalla kipee. Voinkohan mä mennä perjantaina sit töihin? Sodexolle pitäis ilmottaa mielellään jo edellisenä iltana, jos on aamuvuoro seuraavana päivä. Sillon ne kerkii paremmin saamaan jonkun tilalle. Hmmm. No toivotaan et paranen siihen mennessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti