22.2.2011

Saikku

Jee, menin taas viikon tauon jälkeen töihin oman ID-kortin kanssa ja uudessa tiimissä. Oli aika raskaantuntunen päivä, sattu nilkkoihin, ranteisiin, lihaksiin ja sydän hakkas täpöö. Illalla ku tulin himaan, mulla oli semisti kuumetta. Sitten soitto Sodexolle ja ilmotus, et tuskin tuun huomenna töihin. Tänä aamuna raahauduin siis päivystykseen aamukasilta ja sain saikkuu muutaman päivän.


Oon nyt siis himassa sairastamassa. Sattuu aika paljon joka paikkaan, mut just tällä hetkellä ei oo kuumetta, mut luulen et se nousee taas illalla. Se hoitaja sano, et saattaa olla joku influenssa, mut ei varmaa tietoo. Täytyy vaan lepäillä. Ompa tosi rento fiilis, ku meijän talossa on meneillään putkiremppa ja naapurissa porataan täpöö. Kiva niille kenellä on hiihtoloma ja sais nukkuu pitkään, mut ei onnistu ku ne alottaa jo vähän ennen kasia. Mä yritän hukuttaa äänet musan kuuntelulla.


Mun puolesta sais tulla ihan kunnolla kuumetta, et en pääsis sängystä ylös. Oon liian AD/HD pelkkään makaamiseen, jos vähänki tuntuu et voi liikkuu. Ainoo mis osaan olla kunnolla paikallaan on tietokone. :D Heheh. En pysty keskittyy kunnolla töllönkään kattomiseen ellei oo seuraa. No seuraahan löytyis täältä himasta, mut blääh.


Meen seuraavan kerran sit töihin vasta perjantaina. Tää viikko olis ollu päivävuoroo. Vkl on vapaa. Mul kävi tosi hyvä tuuri, mua stressas et onks mulla ens viikon viikonloppu vapaa. Sillon on Juusben 18v. syndet enkä todellakaan haluu missaa niitä. Sit kävi ilmi, et mul on se ihan koko viikonloppu vapaana. Loistavaa! Joskus haluun kyl sellasen työn missä on säännölliset työajat, se sopii mulle paremmin ni ei tarvii stressaa vapaista. Paras olis olla viikot töissä aamusta iltapäivään ja sit viikonloput vapaana.

Sain muuten eilen sähköpostiin jotain ennakkotehtäviä lentokentän ajolupia varten. Hui! Katotaan miten menee siellä ajaminen ku normiajaminenki on välillä vähän mitä sattuu... Jään viel lentokoneen alle. Ihan siistii kyllä päästä ajaa kentälle, mut vähän jännittää. Sodexolla on kuskipula. Yleensä kuskiks pääse vasta ku on ollu tarpeeks pitkään töissä, koska yleensä siinä samalla koulutetaan myös ryhmänvetäjäks. Ilmeisesti tulevilla ryhmänvetäjillä ei oo ajokortteja. Nyt siis pääse kuskiks ilman, et pitää olla RV. Siitä saa kai vähän lisää palkkaakin! Luulen kyl et mun kenttäinssikään ei mee kerralla läpi. Onneks siitä ei joudu maksaa.

Mul on hedari ja mun selkään sattuu. Mur.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti