12.2.2011

Superii

Cityllä oli kiva olla taas pari päivää! Oli jänskä fiilis kävellä sisään Cityn tiloihin kuukausien tauon jälkeen. Tuntu ku en olis ollu sieltä poissa ollenkaan. Tykkäsin mun harjotteluajasta. Sovittiin mulle muutama työpäivä lisää noin kuukauden päästä. Saan ehkä enemmänkin päiviä, jos saan jotenki hoidettuu ne lentokenttätyön kaa sopiviks. Ehkä sitten taitan vapaapäivinä Cityä, jos niille päiville on tarvetta! Kivaa, jos pystyy ylläpitää oman alan tatojakin. Kesäks olis tarkotus sitten vaihtee omiin hommiin, jos tärppää.

Mun täytyy kohta mennä nukkumaan. Kello lähentelee yhtätoista ja mulla on huomenna tosi aikanen herätys, ku täytyy hakee meijän Honkkarin matkaajat kentältä... En vaan nyt malttais lähtee tästä koneelta. Vaihdoin äsken löysät oloilukuteet päälle ja alotin dataamisen. Netti vie helposti mennessään...


Oltiin tänään J:n kaa Jumbossa käymässä. Mun täyty käydä Lifessä ja Biancossa, ku siellä oli kuulemma ihan kivoja laukkuja halvennuksessa. Kateltiin myös vähän koruja ja käytiin ostamassa ruokaa. Matkaan lähdin tän näkösenä. Mun on niin pakko esitella tota laukkuu vielä ku se on niin magee. Latsä vaihtu siihen uuten löllöpipoon ku en halunnu et mun tukka menee ihan länään. Ihania peilikuvia, multa puuttuu hovikuvaaja.


Ostin lifesta raakakaakaonibsejä. Ne loppu multa tänä aamuna. Päätin myös kokeilla hamppua. Hahah tosta saatiin hupia J:n kaa siellä kaupassa. Ostin hamppuproteiini jauhetta. Olin vähän kahenvaiheilla et otanko sitä vai hampun siemeniä. Jauheeseen päädyin isomman protskumäärän takia. Siemenissä olis kyllä ollu enemmän hyvä rasvahappoja, mut jauheestakin löytyy jonkun verran.


Hamppuprode on aika jännän näköstä. Aijon sekottaa sitä mun aamupalaan, niinku kaikkia muitakin superfoodeja mitä mä käytän. Tahtoisin vielä joskus kokeilla spiruliinaa ja siitepölyä. Täytyy kyl sit varmaan jättää joku muu tuote veke, en tiiä onko järkee vetää liikaa juttuja samaan aikaan. Täytyy varmaan ottaa jostain selvää. Macasta en luovu, se on parasta!

Nyt mun täytyy kyl oikeesti mennä nukkumaan, muuten ajan varmaan ojaan huomen aamulla tai jotain vastaavaa... Huomenna jouduin luopuu autosta, se on ollu mulla koko viikon ihan omassa käytössä. Tässä hyvää rauhallista musaa, jota kuunnellessa on hyvä nukahtaa.



Ite en kyl voi sitä nyt kuunnella enää sängyssä, koska mun Creaticen akku on loppu. Hö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti