26.2.2011

Los ohos de Julia

Tänä aamuna ku heräsin siinä puol 11 maissa, mami kysy haluunko lähtee sen ja Veeran kaa leffaan Myrtsiin. Leffa alko klo 12. Vähän tuli kyl kiire, mut halusin silti lähtee messiin. Söin nopeesti aamupalaa, käcin suihkus ja lähin menee. Mami ja Veera oli lähteny jo vähän ennen mua, ku mä olin vasta niin alkuvaiheesa... Oli paikalla just hyvään aikaan!


Katottiin Julian Silmät. Olin jo aikasemmin miettiny, et sen vois mennä kattoo ja nyt tuli hyvä tilaisuus! Se on Orpokodin tekijöiltä. Hetkittäin oli aika ahistava fiilis, mut leffa oli hyvä! Itseasiassa, ei se ollu ees hetkittäin ahistava vaan kokoajan aika piinaava ja mä ainakin kieriskelin mun penkissä aika paljon. :D Myös Veera ja mama tykkäs.


Leffan jälkeen mentiin nopeesti käväsee mannissa. Veera tartti uusia tyynyjä. Käytiin myös kattomassa kenkiä. Mä löysin yhet ihan kivat, mut mamin mielestä mulla on liikaa kenkiä. En siis ostanu. Ne olis kyl maksanu 40e ja ihan salee saan jotkut kivemmat sillä samalla rahalla.


Mulla oli pitkästä aikaa päällä mun punanen nahkarotsi. Löydettiin se J:n kaa UFFiltä keväällä 2006. hintaa tais olla 20-30e. Hyvässä kunnossa ja muutenki tosi jees! Sinä keväänä toi takki oli paljon mun päällä. Mannista lähettiin S-Marketin kautta himaan. Pyry otti Veerasta posekuvia ja mä tungin kans mukaan. Huomatkaa kaunis tyvikasvu.


Kohta mä lähen Juuson ja Esan kaa kaffelle jonnekkin. Ne tulee tänään riparilta, jossa Esa oli apparina ja Juusbe isosena. Kiva kuulla miten viikko Korpilahdella on menny. Illalla meen käymään kaverin syndeillä. Onnistuin muuten teloo kätenki eilisellä terveyskeskusreissulla ja nyt on hankala tehä oikeella kädellä mitään. Jopa tää kirjottaminen on välillä hankalaa. Olin Myrtsin asemalla menossa kotiin päin ja vedin ihan törkeet lipat siinä laiturilla. Jalat lähjti täysin alta ja paiskauduin jäiselle maalle mahalteen käsivarren päälle. Nyt tuntuu tosi audolta kädellä, se varmaan venähti tai jotain... Ärsyttävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti