23.2.2011

Wanhat 2011 ja 2010

Palataan viime viikkoon, jolloin tanssittiin taas Wanhojentanssit. Mä olin ylläripylläri kattomassa ja tietenki Vaskiksessa. Oon ala-asteelta saakka käyny kattoo Vaskiksen wanhat melkein joka vuosi. Nyt monena vuotena putkeen siellä on ollu paljon tuttuja tanssimassa. Se on kivaa ku on eri ikäsiä kavereita! Tänä vuonna siellä tanssi esimerkiks Juuso, Minna ja Suvi plus muutama muu tuttu.




Sitten palataankin vuosi taaksepäin, jolloin mä pääsin tanssahtelemaan! Wanhojentanssit on ollu mulle aina sellanen juttu, jonka oon halunnu kokee, ihan sieltä ala-asteelta lähtien. Sillon kun mun ikäluokka tanssi, mä luovuin jo toivosta, mut sit viime vuonna Esa kysy haluisinko tanssia sen kaa. TODELLAKI!


Se koko wanhojentanssipäivä oli tosi siisti! Mua kyl vähän väsytti ku en ollu nukkunu hyvin edellisenä yönä. Ei mua jännittäny, mut ootin tulevaa niin paljon et ei nukkutanu... :D Meijän tanssit oli kätsästi samana päivänä ekaks kouluille ja sit illalla vasta vanhemmille. Ei tarvinnu laittautuu ku kerran! Mun kaveri Ile tuli aamulla aikasin laittaa mullr kampauksen. Sitä ennen olin laittanu itteni muuten readyks. Kampauksesta tuli 50-luvun tyylinen, niinku mun pukukin oli. Ku saatin kaikki hommat tehtyy, Ile heitti mut Energia Areenalle.


Oon jo taittu aikasemminki kertoo, mut siis pukuhan on Vivien of Hollowayn ja niitä saa stadista Garagelandista, mut toi mun oma on tilattu Lontoosta, koska just tota mallii ei ollu sillon stadissa. Lahja Henkalta ja Riikalta. Mä tykkään tosi paljon viinipunasesta. Sitä ei vaan tuu kovin usein käytettyy, ku pukeudun lähes aina vaan mustaan. Viivi ompeli alushameen. Siihen meni aika paljon tylliä! Hanskat oli lainassa Viiviltä. Helmet jotka mulla oli kaulassa, on ihan aidot helmet, eikä mitään muovii. Tanssikengät oli lainassa meijän mummolta, ku sillä niitä on aika paljon ku se harrastaa tanssia.


Musta oli kiva, et Esa oli hankkinu saman värisen rusetin ja vyön ku mun puku. Meijän asut sopi siis hyvin yhteen. Myös Wilillä oli saman saman väriset asusteet ku mun puku. Oltais voitu tanssii kolmisteen. :D Hahah.



Esan kaa oli kiva tanssii. Meil oli hauskaa ja muutenki tosi hyvä fiilis! Kiitos, että pyysit mut mukaan. Mä en oikeesti pysty kattoo näit kuvii hymyilemättä, tulee niin hyviä muistoja. Lähtisin heti uudestaan! Osa näitä kuvista on Jonnan ottamia mun kamerella ja osa mun porukoiden kameralla. Parhaimman laatuset kuvat otti Juusbe omalla kamerallaan, mut koska ne kuvat on mun kohdalta niin hemasevan kauniita, ei niitä pygee laittaa... :D Raflakuvat tais olla Lotalta.




Se oli kyl hyvä, et ne tanssit meni niin päin et ekaks oli kouluille ja sit vasta vanhemmille. Yleensähän ne on menny niin et eka on itatanssit vanhemmille ja muille vieraille ja sit seuraavana päivänä vasta muille. Se koulunäytös oli meille vähän niinku kenraali sitä iltaa varten. Mua ei kyl pahemmin jännittäny kummassakaan. Jullee jännitti ihan hullusti!


Kun viimeseti tanssit oli tanssittu lähettiin vähän haikein mielin porukalla syömään. Meillä oli pöytävaraus Virgin Oiliin ja mukana oli mun ja Esan lisäks, Lotta ja Juha, Will ja Jenni, Sara ja Nikke ja Mikko ja Mirka.



Ruoka oli hyvää, niiku Virginissä aina. Tuntu et mekko repee ku oli niin täys olo. Ku ravintolpuoli meni kiinni, lähettiin taksilla koteihin. Jouduttiin jonkun aikaa venaa sitä taksia ja oli tosi jees sesitä ulkona pikkukengissä sadan asteen pakkasessa! Oli viel perille päästyäkin ihan syväjäässä. :D Oli kyl loistava päivä muuten. Jeejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti