20.10.2011

Jännää!

Nyt on soppari kirjotettu. Pari viikkoo niin asun söpössä 32 neliöisessä yksiössä Kivimäessä. Kämpässä on keittokomero, ihan siisti vessa, parkettilattia (merkkaa paljon, vihaan muovilattioita) ja alkovi. Ei partsia, joka tuo pienen miinuksen, mut eipä se haittaa ku en polta. Kämppä vaikutti kivan valosalta, oon siis käyny kattomassa sitä pari päivää sitten. Huomasin Oikotiellä ilmotuksen, menin näyttöön, tein hakemuksen ja seuraavana päivänä vuokraisäntä soitti ja sano et kämppä on mun. Takuuvuokra on aika törkee, 3kk. Onneks oon säästäny rahaa.


Tänään IKEAan. Mulla ei oo oikeesti yhtään mitään asumiseen liittyvää. Onneks hankin tän koneen keväällä, et on ees jotain. Sänky täytyy aika ensitilassa hankkia. Jonkun vanhan pöydän saan täältä himasta. Pieniä juttuja mulla on, mut niitäki vähän. Omistan 2 viinilasia, 8 shottilasia, 4 kahvikuppia, pari tuoppia, sushiastiaston, sakekupit ja muita pieniä sälöjä. Omat stereot mulla on!


Kämpässä oli onneks sen verran säilytystilaa, et saan mun vaatteet mahtumaan ilman et täytyy ottaa mun kauheeta vaatekaappia mukaan. Samoin parvi jää kyllä tänne, mä nukun vaikka patjalla lattialla sen aikaa et saan hankittuu kunnon sängyn. Tällein mä asun tällähetkellä:


Noissa kuvissa näkyy oikeestaan kaikki mitä mulla on, vaatekaappia lukuunottamatta. Asun Viivin "huoneen" nurkassa. Minä, Viivi ja Veera asutaan samassa huoneessa, mut sitä on vähän yritetty jakaa kaapeilla. Veeralla on kokonaan oma nurkkaus, mä ja Viivi ollaan samalla alueella. Kohta ne saa sen huoneen kahestaan kokonaan. En tiiä kauan menee, et Viivikin lähtee pois sieltä.

Nyt vaan toivotaan, että mä pärjään. Rahallisesti ja henkisesti. :D Tässä jossain vaihees täytyy alkaa laittaa kamoja kasaan. 1.11 saan avaimet ja pääsen muuttamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti