9.10.2011

KP 2011

Johan oli bileet. Eilen juhlittiin Cityn kaupungin parhaita LeBonkissa, Yrjönkadulla. Saavuttiin Juuson kaa paikalle jo vähän ennen kuutta. Siellä oli vähän hommaa ennen varsinaisen juhlan alkua,. Kutsuvierastilaisuus alkoi klo 19. LeBonk oli laitetty Cityn näköseks. Oli julisteita, City päällysteiset pöydät ja kaikenlaista.


 Jengi alko tulla aika hullusti siinä seiskan maissa. Tupa tuli täyteen aika nopeesti. Vieraille tarjottiin Budweiseria, drinkkilippuja ja Tamarinin ruokaa. Kaikille avoin tapahtuma alkoi klo 21. Illan juontajana toimi Willin broidi, Axl Smith. Ysin jälkeen palkittiin Kaupungin parhaat. Mun lemppari oli ehdottomasti kaupungin paras Drag queen. Ihan superi!


Ilta meni aika railakkaissa merkeissä. Saatiin Juuson kanssa muutama drinkkilipuke. Niitä tuli myös lisää pitkin iltaa ja kaupungin paras yrittäjä tajosi meille juotavaa, koska Juuso löys sen diplomin ja palautti.


Oli hauskaa olla Cityläisten kanssa viihteellä. Muutenkin oli kivaa. Lähettiin Juuson kaa vähän yli kahen dösällä Juuson luo. Mua alko väsyttää dösässä ihan törkeesti! Olin aamulla herännny jo kuudelta. Mulle tuli myös piiiiitkästä aikaa oikeesti paha olo, onneks se ei johtanu mihinkään.

Ku päästiin Juusolle rojahdin samantien sänkyyn. En päässy siitä enää ylös. Kikattelin vaa omalle nololle ololle ja valitin et väsyttää liikaa hahaha. "Mä en jaksa pestä meikkei, mä en pääse tästä enää ylös hihihi, tää sänky on liian mukava, mua väsyttää, ota mun ripset pois..." Juuso joutu palvelee mua ku jotain pikkulasta ja pistää mut ees jotenki nukkumiskuntoon. Hahah. Nukahin heti. Aamulla näytin kauniilta meikit naamassa huulipunan jämät huulissa. :) Päässä pyöri kivasti herätessä, onneks en ollu sentään ainoo.

Tänään on ollu tosi löysis darrapäivä. Mun pikasta himareissua lukuunottamatta ollaan hengattu vaan sisällä. Mä hain meille kebee ja sit katottiin leffaa.


Leffan jälkeen alko taas nuokututtamaan. Päätettiin ottaa pienet tirsat. Ne vähän venähti ja herättiin 21.30! Ei olis yhtään haluttanu nousta sillonkaan, mut pakko jättää unta yökskin. Keitettiin teetä ja alettiin kattoo BB:tä hehe. Täähän kuulostaa ihan yhen mun siskon tavalta viettää darraa, tosin miinustettuna toi BB. Ne on Joonaksen kanssa kunnon sohvaperunoita.


Tirsat oli kyl ihan hyvä ottaa, koska ollaan vielä tänään myöhään menossa hakemaan mun porukoita mun kummitädiltä. Ne on siellä viettämässä iltaa. Itseasiassa just äsken tuli soitto, et vois lähtee ajamaan kohti Itä-Helsinkiä. Sinne siis!

1 kommentti: