5.10.2011

Tulevia meininkejä!

Tässä reilun viikon sisällä on luvassa kaikenlaista kivaa menoo. Ylihuomenna juhlitaan taas Cityn kaupungin parhaita. Helsingin bileet on perjantaina LeBonkissa ja kaikille avoinna klo 21 eteenpäin. Luvassa livemusaa ja tietenkin gaala, jossa palkitaan tämän vuoden kaupungin parhaat.


Kemuihin pääsee ilmaiseksi klo 24 asti, jonka jälkeen 8e. Helsingin lisäksi juhlitaan myös Turussa, Tampereella ja Oulussa. Turun kekkerit on jo päivää aikaisemmin, eli huomenna. Lisää tietoja bileistä löytyy osoitteesta www.city.fi/kp ja kaupungin parhaat löytyy uusimmasta Citystä! Alhaalla kuva viime vuoden kemuista. Oli jees!


Viikko KP-bileiden jälkeen, eli 14.10 moshataan Nosturissa. Spinefarm & Metalheim esittää: Very Possessed -20 years Spinefarm Records. Mukana Ensiferum, Metsatöll, Kiuas ja Crimfall. Liput 16/18e. Ite meen lähinnä kattoo tota Enskaa. Mun toinen kyseisen bändin keikka. Myös Metsatöllin oon nähny samalla keikalla aikasemmin ja se herätti hilpeyttä hahah. Crimfallia en oo koskaan kuullu ja Kiuasta semisti, Juuso venaa myös sitä.


Meillä on ollu Juuson kaa liput jo jonkun aikaa, mut en oo muistanu kirjottaa mitään.  Muusta keikkaseurasta mulle ei oo kauheesti hajuu, mut ihan salee sinne tulee tuttuja. Noihin aikoihin alkaa myös Juusben syysloma, tulee hyvä loman alotus. Myös mä pidän samaan aikaan vähän omaa lomaa. Innolla odotan molempia, KP:ta ja keikkaa. Oon jo pitemmän aikaa puhunu, et olis kiva päästä kattoo Enskaa ja nyt se vihdoin toteutuu, jeejee. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti