24.10.2011

Valmisteluja

Viikon päästä se on menoa sitte.  Kuinkakohan kauan mulla menee kamojen pakkaamisessa. Nää muuttohommat ei oo kovin tuttuja. Muutettiin meijän nykyseen kämppää vuonna 93 tai 94, joten ei oo kauheesti muistikuvaa muuttamisesta. Maksoin sen hullun 3kk takuuvuokran tällä viikolla veke. Mun tilillä ei oo pitkään aikaan ollu niin "vähän" rahaa. :D Oon tehny kyl taas ahkerasti töitä, joten rahaa tulee myös vähän taas lisää. Tänäänki olin töissä. Oli vaan 4h ja silti on vähä väsähtäny fiilis.


Mulla on tässä nyt tällänen 9 päin työputki, tosin siinä on yks päivä välissä vapaata. Viime viikolla viis, eilinen vapaa, tällä viikolla neljä. Perjantaina mulla on yhet tyttöjeniltamat ja sitten pakkaanki varmaan hullunlailla tiistaita varten. Täytyy myös saada pestyy kaikki vaatteet ennen omaan kämppään muuttoo, ku mulla ei oo pesukonetta.

Sen jälkeen ku sain tietää, et saan sen kämpän vuokrattuu, oon tehny kaikkii valmisteluja ja hankintoja. Viime viikolla sain tehtyy muuttoilmotuksen ja sähkösopparin. Tänään hommasin netin. Viime viikon IKEA reissulta mukaan lähti kasa astioita ja kattila. Viikonloppuna ostin sängyn huuto.netistä ja sain ruokapöydän ja tuolit. Sänky toimitetaan mulle sopivasti muuttopäivänä ja vielä ilman lisäkustannuksia! Se on hieno sänky.

Jonkun verran juttuja mun pitää hankkia vielä tällä ja seuraavalla viikolla. Multa puuttuu vielä esim. patja ja aluslakanat. Sänky on 140cm levee, eikä meillä oo siiden sopivia lakanoita. Ostan myös sohvan, IKEAn ihkun halpis sohvan ja varmaan jonkun kokovartalopeilin. Täytyy myös hankkia pölynimuri, sitä saattaa tarvita... :D Joskus täytyy myös hankkia kaikkia tarjoiluastioita, mut ne saa nyt aluks jäädä. Telkkarikin olis aika jees, mut seki joutuu oottaa tulevaisuuteen. Onneks mulla on tietokone. Kahvinkeitin on tulossa palkkana yhdestä julisteesta. Toivottavasti saan senki heti ku muutan. Mikro on myös hankitalistalla, mut sillä ei oikeesti oo kauhee kiire ku ei meillä oo himassakaan ollu koskaan mikroo. Oon vaan nyt lähivuosien aikana tottunu sen mukavuuteen.

Salee unohan hankkii jotain tärkeetä. Sen tajuu vast sitte ku oikeesti yrittää alkaa asuu siellä heheh.

Musta  on kiva muuttaa Martsariin.

1 kommentti:

  1. Ei se haittaa, vaik jotain unohtuukin (ja ihan varmasti unohtuu), ehtii niitä loppuja tavaroita hankkia sit myöhemminkin! Ihanaa et saat oman kodin! :)

    VastaaPoista