25.10.2011

Piikkejä päässä

Mä sain eilen illalla leikkiä neulatyynyy. Juuson äiti saa töiden kautta akupunktiokoulutusta ja mä, Juuso ja Juuson broidi oltiin harjotuskohteina. Juusolla ja Luukaksella on aikasemminki ollu neuloja, mut mulla on menny aina pupu pöksyyn. Eilen mä uskalsin ottaa muutaman neulan päähän.


Juuso ja Luukas sai akupunktiohoitoa myös jalkoihin, mut koska näin Juuson reaktion ku se piikki osu oikeeseen kohtaan, en uskaltanu ottaa omiin jalkoihin. :D Ehkä mä viel joskus kokeilen. Päähän pistäminen ei oikeestaan tuntunu kauheesti. Yhen neulan kohalla vähän pisti, mut ei pahasti. Yhteensä noita neuloja mulla oli 5 kpl. Päähän ne ei uppoo tietenkään kovin syvälle, toisin ku vaik jalkoihin.


(Ihana juurikasvu mulla...) Neulat oli mun päässä aika pitkään, varmaan joku puol tuntii. Mulle ei tullu mitään suurii reaktioita, mut olosta tuli rento. Ku neulat otettiin pois niin tajusin yhtäkkii, et mun töistä tosi kipeeks tulleet jalkapohjat ei ollukkaan enää yhtään kipeet. Se oli aika jännää! Mulla on ollu jalkapohjat ihan rikki taas siitä asti ku aloin kesän jälkeen tekee töitä enemmän. Enää ei sattunu. Kuulin vasta jälkeenpäin et päähän pistetetyt neulat auttaa yleisesti kaikkiin kipuihin. Aika jees! Tänään olis taas töitä, katotaan miten menee jalkojen kanssa. Tällä hetkellä ei ainakaan särje yhtään. :) Tuntuu oikeesti aika kivalta ku jalat on kuitenki ollu monta kuukautta ihan kipeet. Oon kyl varma, et nyt ku taas teen muutamia päiviä töitä, on jalat taas pipit. Ehkä sit lisää neuloja!

Parin tunnin päästä lähen kohti lentokenttää. Juuso meni tänään vasta puol 11 kouluun, joten saatiin nukkuu kivasti vähän pitempään. Mä nukuin tosi hyvin, seki luultavasti johtuu akupuntiosta. Juotiin aamukahvit rauhassa ja sitten Juusbe läks. Mä jäin vielä hengailemaan siihen asti et työt alkaa.


Ainiin! Juuso teki eilen hienon löydön. Juusbe etti kadonneita koulutehtäviä pitkin huonetta ja löys samalla sänkynsä alta viime joulun suklaakalenterin, joka oli vähän kärsiny. Siinä oli 24. luukku avaamatta. Syötiin se! Ei ollu ees menny mikskään. Onneks mä en oo ainoo jonka huoneesta löytyy kaikkee jännää. Hahah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti