10.10.2011

Karppinen

Eilen oli taas aika perus sunnuntai. Sunnuntaisin on aina tavallaan vähän nihkee fiilis, ku on töitä seuraavana päivänä, vaikka töihin oliskin ihan kiva mennä. Iltapäivällä kävin pienellä lenkille, jonka jälkeen menin moikkaamaan Juliaa Kaivokselaan. Kahviteltiin ja toin Jullen tuliaiset.

Lenkkireissulla kävin Lidlissä ostamassa uutta vähähiilarista leipää, Karppista. Kelattiin Juuson kaa tehä kokeilla miten se toimii uunileivissä. Oon kerran aikasemmin maistanu sitä vähän ja musta se on ihan hyvää.


Toimi se myös tommosissa uunissa paistetuissakin ihan hyvin. Musta on kivaa, et on tullu tollasta leipää jossa ei oo kauheesti hiilareita. Oon ollu aika pitkään syömättä leipää, oli ihan kiva taas syödä. Kyl mä joskus syön ihan normileipääkin, mutta harvoin ku yritän välttää sitä. En usko, et alan kuitenkaan syömään totakaan leipää. Aika kallista ja ihan hyvin pärjää syömättä leipää. Ja en tiiä tuliks se tosta leivästä vai mistä, mut mul tuli syömisen jälkeen illalla ihan törkeen kipee maha!

Loppuilta meni BB:tä katsellessa ja vähän dataillessa. Mulla on tänään töitä lentokentällä, meen kahteen ja mulla on ihan lyhkänen päivä. Pisin päivä tällä viikolla on 6h... Se on huomenna ja alkaa klo 6.45, en oo hetkeen menny niin aikaseen! Aamuvuorot on ihan jees, kuhan niitä ei oo kovin montaa samalla viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti