7.10.2011

Kaupungin paras mekko

Työpäivä Cityllä oli tänään aika tynkä. Sain hommat tehtyy jo joskus yhen maissa. Muutkin lähti jo paljon aikasemmin ku yleensä. Illalla on bileet tiedossa. Sain äsken laitettuu itteni kuntoon. En tiedä vastaako mun vaatteet pukukoodia Smart casual, mut ainakin yritin pistää jotain siistiä. Joudun jättää niittirannekkeet himaan yleisön painostuksesta. :D


Ton mekon ostin vähän aikaa sitten Seppälästä. Ja WHAT, se ei ees ollu alessa vaan makso noin 30e, ei yhtään mun tyylistä hahah. Kengät ja toi musta paita on Singaporesta, alennusmyynneistä molemmat. Kengille tuli hintaa vähän yli kymmenen euroo ja paita tais olla reilu 5e. Juuso joutu taas auttaa mua tukan kanssa, koska mulla meni hermot ku oon niin huono. Lakkasin myös mun kynnet pitkästä aikaa ja ei tainnu mennä ihan putkeen. Ei pidä päästää ketään kattoo niitä lähempää.

TÄNÄÄN KAIKKI SIIS LeBONKKIIN KLO 21! Siellä juhlitaan Cityn Kaupungin Parhaita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti