8.8.2012

Hypehype

Mulla alko taas työt lentokentällä. Tässä on ollu sellanen reilun kuukauden tauko. Oli kiva tulla paikalle kun kaikki tutut oli isosesti moikkailemassa ja ihmettelemässä missä oon ollu. Tuli hyvä mieli! Työpäivä meni kivasti. Olin kivassa tiimissä ja sain vielä kyydin himaankin, kun dösät meni huonosti. Ihanat kesäaikataulut ja iltavuorot. Himassa mua ootti ruoka, jonka Juuso oli väsäilly.


Käytiin pari päivää sitten shoppaamassa lappiin lähtevää kamaa. Saatiin esimerkiks molemmille halvalla käppäilysauvat ja ruokaboksit. Reissu vaan lähenee. Kääk. Pakko laittaa taas yks fiilistelykuva. Tuolla me kohti talsitaan rinkat selässä.


Tänään on taas töitä. Vaan neljä tuntia, sen jälkeen salille. Huominen on vapaa, kun en saanu siihen vuoroa. No ihan hyvä, voi siivota himassa. :D Ens viikolla mulla on ihan hyvin vuoroja. Tosin ne on vaan noita 4h pyrähdyksiä. Ens viikon sunnuntaina on hyvä bonarivuoro. Reilu 10h ja sunnuntai! Jeee rahaaa. Se vähän helpottaa mun mieltä, kun tää kk on aika tiukka rahallisesti. Nyt valmistautumaan työpäivään. Morjenss!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti