21.8.2012

Kaaos

Meijän kämppä on tällä hetkellä aika kaaos... Kaikenlaisia Lappiin lähteviä kamoja. Rinkat, makuupussit/alustat, vaatteita. Yleensä oon alottanu pakkaamisen vasta edellisenä iltana, mut nyt kelasin tehä sitä sillein pikkuhiljaa. Katotaan vaan, et saan kuitenki kaikki kamat rinkkaan vasta torstaina.

Siivosin tänään meijän "Helvetin". Oon aikasemminki kai maininnu et se on nimitys meijän vaatehuoneelle. Siinä meni sellaset 4h. Hups ja sieltä löyty taas kaikkee jännää. Osan kamoista pakkasin pois ja kellariin.


Kohta me lähdetään jeejee! Vähän edelleen jänskättää tää selkä ja uutena juttuna törkee nuha. Toivottavasti se kerkee mennä ohi ennen perjantaita. Oon kerran lentäny flunssasena on se oli iiiihan hirveetä. Tuntu et pää räjähtää, se paine sattuu ihan hullusti.

Ootan lähtöö kyl ihan hullusti (kukaan ei oo varmaan huomannu). Oon niin tyytyväinen uuteen takkiin, joka pääsee nyt ekaa kertaa Lappiin.


Saariselälle on luvattu aika viileetä säätä, varsinkin öiksi. Toivottavasti kaikki tajuu ottaa kunnon pussukan messiin. Ittelläni on rakas Tunturisusi, jonka extremelämpö on -24. Vilukissa oon.


Yks päivä avattiin meijän messiin lähtevä teltta ja katottiin vähän minkä kokonen se on. Eihän siitä kauheesti ollu hyötyy kun ei telttaa pysty pystyttää himaan hahaha...


Huomenna olis tarkotus alottaa pakkaus kunnolla. Mä käyn myös hakemassa lainaan sieltä fysiosta sen selkätuen. Toivottavasti siitä on hyötyä, eikä selkä mee uudestaan ihan rikki.

Nyt kattomaan leffaa. Liviltä tulee Marie Antoinette, historiallinen draama joka sijouttuu rokokoo aikaan. Muuten en tietäis tätä, mut katottiin kyseinen leffa amiksessa yhdellä taidehistorian tunnilla. Hyvä leffa, vaikka ei mua pahemmin mitkään prinsessa jutut kiinnosta. Tää on jees! Sen jälkeen vois taas kattoo pari jaksoa Pokémonia hehheh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti