22.6.2010

Iltapäivä kummitustädin kaa!

Näin yhtä mun kummitädeistä. Sovittiin treffit stadiin ja mama tuli meijän mukaan. Mentiin Hakaniemeen, koska mun piti ostaa riisiviinietikkaa huomisia susheja varten. Sais sitä ihan normikaupastaki, mut Aasiakaupoista saa paljon halvemmalla. Ostettiin myös falafel aineet juhannukseks ja vähä muuta.

Meijän oli tarkotus mennä syömään. Mä sain päättää paikan. Olin ajatellu Meze pointia, mut sit päädyttiinki Hakaniemen Javaan.


Otin salaatin kahella täytteellä (sanotaaks se niin?), kanalla ja artisokalla. Lisäks siihen tuli sipulia, krutonkeja, parmesaania, jotain kastiketta ja tietty sitä ite salaattii. Juomaks valitsin kuviaa valkkaria ja vettä. Yleensä en juo mitään alkoholipitosta niinä päivinä ku oon ollu salilla, mut päätin tällä kertaa tehä poikkeuksen.


Annettiin mun Jaanalle se mun tekemä keittokirja. Kirjotin siihen omistuskirjotuksen! En ollu ennen käyny tuolla Hakaniemen Javassa. Keskustalla kyl oon monta kertaa. Tää oli myös eka kerta ku söin siellä jotain. Yleensä oon ottanu vaan kahvii tai jotain muuta sellasta.

Ku lähettiin pois Hakaniemestä, mentiin vielä Robertsiin. Join mustikka smoothien. Se on must parasta smoothiee, mut Waynesistä saa kyl pikkusen parempaa.


Illalla ku tultiin himaan, grillattiin meijän pihalla. Slin yhen makkaran ja nyt mun maha on kipee... Miks makkarasta tulee aina maha kipeeks?

Nyt mulla sit alko viikon tauko salista. Ihan hyvään saumaan se mutto kyl osu, koska ihan kohta on juhannus, eikä sillon pääse bodaamaan. Huomenna tiedossa hyvää seuraa ja SUSHIII! Oujeaaahhhhhhhhh. Nyt meen vähä mietiskelee juhannuksen safkoja. Täytyy tehä kauppalappu ku porukat menee huomenna kauppaan. Koko muu perhe lähtee mökille jo huomenna, mut mä ja J vasta torstaina myöhään illalla Olkan jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti