22.6.2010

Palautuminen

Alan jo pikkuhiljaa palautuu riparin jälkeen. Teen siitä taas erikseen päivityksen ku oon käyny vähä kuvia läpi.

Tulin siis perjantaina 18.6. pois holmasta. Meillä oli aluks kirkolla konffistreeni ja sit vasta päästiin himaan. Ku tulin, meillä hais home ja stögis! Mitäköhän Viivi ja Veera on oikein tehny? Ainaki varmaan nauttinu siitä, et ne saa olla kahestaan himassa. Vaihdoin leirikuteet vähän siistimpiin ja muutenkin yritin saada itteni näyttämään vähemmän just leiriltä tulleelta. J tuli meille ja lähettiin stadiin. Tai no J kävi eka himassaan ja mä kävin Alkossa ja mäkissä. Alkosta ostin pikkupullon viskiä ja mäkista zero kokiksen. Tein viskicolaa.

Stadissa mentiin syömään halpaa sushia aikataloon. Sinne oli tullu sellanen koju mistä sai vähän kaikkee. Sushit oli ihan jees hintaan nähden, mut oon kyllä parempaaki syöny.


Käytiin muutamassa baarissa, joista yks oli Kaisla. Se on musta kiva mesta, ei vaan kovin halpa, mut hyviii juttuja sieltä saa. Ainaki oluen ystävät. Ite en diggaile, mut mulle sieltä löyty tosi hyvää kirsikkaolutta, joka on siis tehty pelkästään kirsikoista. Namnam.


Vähän myöhemmin mentiin Virgin Oiliin kattomaan Melrosee. Keikka alko vasta puol 1... Mua väsytti ihan törkeesti ja meinasin monta kertaa nukahtaa. Oli kyl hyvä keikka, mut ois ehkä pitäny ottaa vaik päikkärit aikasemmin. Keikka loppu vasta myöhään yöllä, eikä ehitty junaan tai mihinkään ennen yötakstaa. Tultiin kuitenki junalla, eikä taksilla.

Lauantaina mentiin kans stadiin. Käytiin Helsinki rock shopissa. Sain valita sieltä jonkun bändipaidan tai muun jutun. Se oli lahja Jiiltä, kun meillä tuli 16.6 neljä vuotta täyteen! Kattelin paitoja jalöysin monnta hienoo mötley paitaa, mut päädyin kuitenki isoon KISS-laukkuun. Se on sairaan magee!


Meil tuli yhesvaiheessa ihan kauhee nälkä ja etittiin nopee joku mesta mistä sais ruokaa kohtuulliseen hintaan. Löydettiin sattumalta joku mesta mistä sai kebee seisovasta pöydästä n. kaheksalla egellä. Mentiin sinne. Seisovasta pöydästä löyty myös hyvii salaattijuttuja, syötiin niitä aluks ja sit siirryttiin lämpimiin. Kebe on nammm.


Syömisen jälkeen jatkettiin vielä shoppailua, jota mä niin kauheesti rakastan... Mun piti yrittää ettii jotkut kivat vaatteet holman konffikseen, mut mistään eii meinannu löytyy mitään kivaa. Käytiin myös niissä uusissa liikkeissä, Monkissa ja Weekdayssa. Niistäkään ei löytyny mitään mulle, J löys kyl yhen paidan. Mä olin muutenki jotki oottanu niiltä enemmän.

J:n piti lähtee ruokakauppaan ku kello alko lähentelee kuutta. Mä jäin vielä vähäks aikaa ettii vaatteita. Olin jo ihan masis ku en meinannu löytää mitään, mut sit löysin Carlingista yhen kivan paitamekko systeemin. Se oli vähän iso, mut vyös kaa ihan jees. Löysin myös seppälästä paidan sen kaveriks. Jes!

Illalla kävin bodamassa. Ajattelin, et menisin aikasin nukkuu, et oon fresh seuraavana päivänä, mut meninki nukkuu vasta yhen jälkeen hups. Facebook ja blogspot vei mut mukanaan. Aamulla oli herätys kuudelta ja vähän väsytti. Laitoin itteni kuntoon ja menin kirkolle kasilta.


Konffis meni hyvin. Mulla oli tällä kertaa enemmän hommia ku yleensä ja aika meni nopeesti. Olin kantamassa ristiä kulkueessa, sytytin kynttilöitä kuolleiden muistoksi ja keräsin kolehtia. Sit olin myös tietty halailemassa leiriläisiä todistusten jaossa, mut se on ihan normii.


Konffiksen jälkeen mentiin (yläpuolella olevan kuvan ihmisten kanssa) meille kahville, ku mä asun ihan kirkon vieressä. Jauhettiin leiriin liittyvistä jutuista ja katottiin Holman kuvia. Katottiin myös kuvia viime uudelta vuodelta... Heheh.


Isoset länti koteihinsa ja mä lähin ulos. Mentiin J:n kanssa Kaivokselan mäkkiin (ylläripylläri). Mä söin pitkästä aian sundayn. Ylipäätään söin pitkästä aikaa jätskiä. Kaikan mäkissä on kiva käydä, ku siellä on aina joku tuttu töissä. Mä oon monta kertaa miettiny pitäiskö tulla sinne takas töihin, mut tuun kyllä aina siihen tulokseen et se 3kk pari vuotta sitten oli tarpeeks.


Kohta mä lähen bodaamaan viimestä kertaa ennen ku sali muuttaa uusin tiloihin. Seuraavan kerran pääsen bodaamaan vasta juhannuksen jälkeisenä keskiviikkona, vai oliks se torstaina. En muista. Tänään meen moikkaamaan yhtä mun kummia stadiin ja huomenna aijon tehä ite sushia pitkästä aikaa. Se on kivaa hommaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti