2.6.2010

Murrr

Meni sit mun salille meno ihan reisille. Niihin aikoihin ku ajattelin, et nyt vois lähtee, alko tuntuu jotenki oudoltaa ja kolottaa joka paikkaan. Mulla on vähän lämpöö. Ei onneks kuumetta, mut en silti viittiny sit mennä rasittaa itteeni sinne salille. Vähä ottaa pannuun. Jäin himaan, tein ittelleni kiivistä, ompusta, gojimarjoista ja vedestä ittelleni juoman, puin ison hupparin päälle ja menin hengailemaan partsille.


Juoma näytti oksennukselta, mut oli ihan jees. Ärsyttääää, ku kelasin et bodaan täs nyt pari viikkoo ahkerasti, sit lähen sinne riparille. Siellä ei paljoo bodailla. Ku tuun takas, sali on enää pari päivää auki ja sitten viikon kiinni muuton takia. No eipä tälle flunssantyngälle mitään voi, ärsyttää silti. Toivottavasti menee ees lauantaiks ohi.


Partsilla sain hyvän idean Mandin yo-korttiin. Aloin muistelee meijän vanhoja juttuja ja sit sain inspiksen. Kaivoin pitkästä aikaa tussit ja värikynät esiin ja aloin piirtää. Oon nykyään tehny kaikki piirustukset melkein koneella ja piirtopöydällä. Koulussa meillä oli taideaineita oikeestaan vaan ekalla luokalla. Tokana vuonna kai pari ja nyt viimesellä ei yhtään. Ekana vuonna oli just paljon maalaamista ja piirtämistä.


Kuuntelin musaa ja väsäsin Mandin lahjan kokonaan kuntoon. Toivottavasti Mandi tykkää! Menin nukkumaan vähän yli kymmenen. Heräsin tossa vähän aikaa sitten ja tunsit et mun kurkku on tullu kipeeks. Voee vide. Nyt vaan vitamiinei naamaan ja toivotaan parasta. En kyllä jää himaan, ku mulla on koululla kybältä se tapaaminen. Tänään harjottelen siihen teoriakokeeseen koulun jälkeen, tai koulussa. Mua vähän ahistaaaaaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti