19.6.2010

Louhela Jam 2010

Päättäreitä seuraa aina joka vuosi Louhela Jamit. Onneks taas tällä kertaa oli hyvä ilma ja pysty hengaa kokopäivän ulkona. Caroline soitti vasta tokavikana, joten aikaa piti tappaa. Tuli vähän hoidettua darraa... Juomalla lisää. Mä en kyllä juonu kauheesti, jotkut muut joi munki puolesta.


Oli ihan letkee meno. Mulla oli eiliset kikkurat päässä ja hyvä fiilis. Jokikseen oli keräänty paljon porukkaa ja siellä täällä oli kavereita. Hengailtiin pitkinpoikin ja jutskailtiin kaikkien kaa.


Caroline soitti hyvin, mut setti oli tosi lyhyt, koska siitä otettiin joku vartti veke! Murrr. Aikataulu oli myöhässä. Ärsytti vähän ku sitä kuitenki oli venattu kokopäivä.


Ku Caroline oli soittanu, mä lähin grillaamaan meijän pihan grillille. Oltiin Jiin kaa vähä tyhmiä, eikä oltu syöty ku aamupala... Sehän sit kostautu myöhemmin (ei mulla) ja jäätiin mun miniparvelle nukkumaan. Oli hyvä päivä ja kestä potkastu käyntiin! Loppuun vielä yhen tutun kuvaama video Jameista. Sieltä voi bongailla tuttuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti