1.6.2010

Kohta on loma!

Huuuuuh mä oon ihan täynnä... Tehtiin äsken maman kaa hyvää ja RUOKAISTA salaattia. Ohje löyty jostain lehestä, mut joutu soveltaa koska eihän meillä ikinä oo just niitä aineita mitä pitäis. Siihen tuli savukalaa, leipäjuustoo, kananmunaa, ruohosipulii, vähä tomaattii ja skidisti salaattii. Päälle vähä etikkaa, öljyy, sulaa ja pippurii. Ossin sanoja lainaten se oli "ihan saatanan hyvää". Nyt täytyy vaan jaksaa venaa, et ähky menee ohi ja pääsee bodaa.


Kohta alkaa loma! Ihanaa. Mul on täs nyt pariks viikoks melkein jokapäivälle ohjelmaa. Maanantaina hoidettiin opon kaa mun opiskelun jatkumis juttuja. Mulla on 107 opintoviikkoo kasassa, puuttuu siis enää 13, joista 12 tulee harjottelusta ja yks äikästä.

Tänään soitin yhteen mestaan ja kysyin harjottelupaikkaa. Sieltä pyydettiin lähettää portfolio, mitään ei luvattu, mut päätoimittaja odottaa portfoliota mielenkiinnolla. Käytiin tänään myös Ylirodun kanssa Vientipainossa, jossa mun kirja on. Se toimitetaan mulle himaan ens viikolla. Jeejee! Stadissa oli sairaan siistii aamulla. Ku oltiin hoidettu asiat Ylirotu lähti menee ja mä jäin viel hetkeks. Kävin hakee liput siihen uusimpaan Sinkkikseen. Sit menin koululle väsäämään sitä portfolioo ja sain sen lähetettyy. Toivottavasti pääsen sinne mestaan.

Huomenna mulla on tapaaminen koululla ja sen jälkeen aijon harjotella taas teoriakokeeseen.

Torstaina meen vihdoin teoriakokeeseen! APUA. Toivottavasti menee läpi. Samana päivänä mulla on näillä näkymin yks riparipalaveri ja illalla Olka.

Perjantaina on Vaskiksella jokakeväinen Kesäkorva konsertti. Oon ollu jokaisessa 13-vuotiaasta alkaen, ei siis voi missaa edelleenkään. Pe iltana on stadissa cruisingit. Hienojen autojen bongailua siis tiedossa. Toivottavasti on hyvä sää, koska mä haluisin ottaa kuvia. Mennään sinne meijän porukoiden, Viivin ja J:n kanssa.

Lauantaina onki sitten päättärit ja mun luokkalaiset valmistuu. Nyyyyyh. Vähän yli kymmenen alkaa juhla, jonka jälkeen on valmistuvien kahvit ja semmosta. Musta on jotenki kauheeta joutuu eroon kaikista. Tottakai voi nähä muutenki ku koulussa, mutmutmut. Täytyy ottaa paljon kuvia, esim. luokkakuva, koska meistä ei oo yhtään sellasta. Kaikki ajattelee, et koska ollaan kuvallisen ilmaisun opiskelijoita, otetaan ne kuvat ite. Jotkut luokat on kai ottanukki, mut ei meijän lusmuluokka, hhahah. Koululta suntaan Kohti Meilahtea Mandin YO-kemuihin, sieltä Kirsikan kemuihin Herttoniemeen, Kimmolle Kivistöön ja viimesenä Jupelle Myrtsiin.

Sunnuntaina on toinen perinnejuttu eli Louhela Jamit. Oujeaahh, se on niin hyvä "festari" loman alotukselle! Tänä vuonna siellä soittaa Caroline. Ne on soittanu siellä aijemminki vuonna 2007, jolloin J oli tuuraamassa Simoa.

Ens viikon maanantaina mennään Jiin kaa leffaan.

Tiistaina on Joan Jettin keikka! En millään jaksais venaa sitä. Oon tässä lähiaikoina kuunnellu Jettiä tosi paljon ja hankkinu fiilista. Ei sitä kyl oo pahemmin tarttenu hankkii, se on tullu ihan itestään. Mä oon kiitollinen Henkalle. Oujee!


Ens viikon keskiviikkona 9.6 mä täytän 20v. Jengi kyselee multa onko mulla ikäkriisiä. Miks olis? Must tuntuu, et muilla on se kriisi mun iästä. En ehkä vaikuta ihan sen ikäseltä, mut ihan sama. Musta ikä on oikeesti vaan numero ja vaikka kohta mun teinivuoden on viralliseti ohi, oon kyl ihan teini vielä. Synttäripäivän iltana on kauan odotettu Billy Idolin keikka. Myös Billya oon popitellu lehi aikoina paljon. Vitail Idol remixlevy on ihan sairaan kova! Näin viimeks Billyn 2006 ja se keikka oli hyvä. Toivottavasti myös tuleva!


Ens viikon torstaina on taas Olka, joka on muuten taas grillauskerta. Toivottavasti tulee paljon porukkaa!

Perjantaina mä varmaan pakkaan ja seuraavan päivän lähtöön, koska...

...Lauantaina 12.6 mä lähen riparille Holmaan. Meil on lähössä mukaan hyvät ohjaajat. Isosista en tunne kaikkia, mut onneks Juusbe on siellä. Toivottavasti olis hyvät ilmat, et pääsin uimaan. Holmassa on muuten siistii ottaa aurinkoo ja hengailla hyvällä ilmalla. Ootan myös Holman ruokia, vaikka se aina jossain määrin aiheuttaa mulle stressiä. Viime kesän ripareilla opettelin hyvän tavan ripareilla syömiseen.

Nyt on siis paljon ohjelmaa tiedossa, mut onneks ne on kivoja juttuja. Kohta vois varmaan jo lähtee salillekkin.




Kuvat on täältä ja täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti