8.6.2010

Sinkkuelämää & Ixus

Nää postaukset tulee nyt vähän hassussa järkässä, ku en oo pahemmin ollu viikonloppuna koneella. Laitan erilliset päivitykset päättäreistä ja Louhela Jameista.
Eilen herättiin J:n kanssa meiltä aamulla. Tultiin meille nukkumaan, koska Louhela Jamien fiilis oli aika korkeella ja päivän syömättömyys ja alkoholin juominen alko hiukkasen väsyttämään. Meillä oli siis liput hankittuna Bristoliin Sinkkuelämää 2 leffaan. Meijän piti lähtee jo aikasin stadiin hengailemaan, mut mulla tuli kauhee vaatekriisi salireissun jälkeen. Halusin laittaa päälle jotain siistii. Ei yleensä leffaan pukeuduta mitenkään erikoisesti, mut mun mielestä tää oli vähän erikoistapaus. Päädyin samaan mekkoon mikä mulla oli päättäreissä.
Pääsin lähtee Jiille kahen maissa. J laittautu kans valmiiks ja mä testailin sen uutta kameraa. J sai vähän aikaa sitten Canon Ixuksen, jota mä oon himoinnu pitkään kakkoskameraks. Mur. Aijon kyl varmaan vielä joskus hankkii sellasen ittelleni. Muutenki musta tuntuu, et jos vaihdan järkkäriä jossain vaiheessa, hankin Canonin. Nyt on Nikon.


Oli jännää ku kerranki joku toinen toimi kuvaajana! Lähettiin stadiin kolmen jälkeen. Käytiin Ginassa ha Hennesillä kattoo mulle uusia bikineitä, mut ylläripylläri yhetkään ei ollu hyvät. Kierrettiin myös vähän muissa kaupoissa ja mentiin hetkeks Espalle.


Käytiin vielä ennen leffaa Kluuvin Mäkissä syömässä. En tykkää syödä mäkistä, mut sieltä saa aika halvalla purtavaa. Kluuvin mäkki oli ihan uudistunu ja siitä oli tullu magee! Mä söin taas lastenaterian nugeteilla, porkkanoilla ja mehulla, hehe. J soi ihan kunnolla.


Leffa oli ihan hyvä. (ylläri, et oon tätä mieltä..) Perus sinkkiksiä. Kauheen hyvä arvosteluja, se ei kai saanu, mut ei musta tota leffaa pidä ottaa sillein tosissaan, enkä ite oottanu siltä oikein mitään, mut tykkäsin. Olin ihan fiilareissa koko leffan ajan, eikä 2 ja puol tuntii tuntunu yhtään puuduttavalta. Mun puolesta vois tulla vaikka lisää jatko-osia! Mua ja Jiitä vähän tuijotettiin. Varmaan siks, et oltiin niin laittaudutta. Jiilläki oli sellanen pukulookki.

Leffan jälkeen käytiin tietty Cosmopolitanilla Sling In barissa. Mua jotenki hävetti tilata sitä ku se baarimikko, kyl heti arvas mitä ollaan ostamassa. Juotiin Cosmo puoliks, koska ei tehny mieli kauheesti mitään sellasta viikonlopun jälkeen. Oli pakko kuitenki ostaa leffan kunniaks.


Tänään on se Joan Jettin keikka! JEEE! Sitä ennen mennään moikkaamaan mun ukkia. Mä tiedän jo tarkalleen mitä mä pistän päälle. Kerranki. En kyl mitään erikoista, mut ton festarin teemaan sopivat vaatteet. Olispa kello jo seiska ja oltais keikalla!

2 kommenttia: