10.7.2011

After Work!

Me vietettiin yks päivä Juusben kaa stadipäivää. Kierreltiin vähän kaupoissa, käytiin lounasaikaan syömässä ja katteltiin kesäistä helsinkiä, jossa oli melkein +30 astetta. Meijän alko tehä yhessä vaiheessa mieli kylmää juotavaa ja päädyttiin Apollon streetbariin.


Siitä on monesti tullu käveltyy ohi, mut nyt vasta ekan kerran tuli testattua. Satuttiin vielä sopivasti After work aikaan, jolloin bisse, sidukka ja lonkero oli 3e. Kiva paikka! Voi mennä uudestaankin.


Juuso tutki levykauppa shoppailun tulosta. Helloweenin DVD boxia, joka on aika jees! Keeper of the seven keys: The legacy, live. Löytyy kaikenlaista kivaa. Mä en ihan kauheesti tykkää kierrellä levykaupoissa. Varsinkaan kovin monessa putkeen. Mua alkaa rassaa levyjen plärääminen ja se et en osaa keskittyy kunnolla lukee levyjen pieniä tekstejä, enkä siis löydä mitään. Joskus se on kuitenki ihan jees.

Samana iltana mentiin velä piknikille mun porukoiden ja pikkuveljen kanssa. Ne tulee hakee mua ja Juusoo keskustasta, josta sit ajettiin Munkkiniemen rantaan.


Eväinä oli tapaksia ja punkkuu. Helppoo kesän piknik mättöö. Melkein kaikki jutskat saa purkeissa. Ja se mistä mä diggaan, on et näissä herkuissa ei oo ihan kauheesti hiilareita hahah. ;) Varsinkaan, jos jättää leivän pois. Niinku tällä kerralla tehtiin. Meillä oli muutamia lihoja, makkaraa, juustoja, viinilehtikääryleitä, artisokkaa, herkkusienii ja oliiveita.


Oli hyvät mätöt. Niin hyvät, et söin vähän liikaa. Mä olin ihan täynnä viel monta tuntii illalla. Tapastelun jälkeen mentiin Juusolle. Katottiin sitä Helloweenin DVDtä. Se on aika kovis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti