21.7.2011

Hot in the city

Tänään oli tooosi kuuma päivä! Ei ollu kovin aurinkoista, mut huisin kuuma ja se oli siistii. Oltiin mun vanhempien ja Pyryn kaa Hietsussa. Ollaan nyt hengailtu tolla kokoonpanolla aika paljon, ku Viivi on töissä, Veera Portugalissa ja Pinja huitelee aina jossain. Hietsuilun jälkeen mentiin Töölönlahdelle yhteen ihanaan pieneen kahvilaan, josta oli siistit näkymät. Paikan nimi tais olla Sinisen huvilan kahvila.


Kävin tossa mestassa nyt ekaa kertaa ja tykkäsin tosi paljon! Hassu juttu on se, et sieltä ei saa mitään alkoholipitosta. Olis ollu kivaa nautiskella sidukka hienoissa maisemissa ja hyvässä säässä, mut eipä toi nyt haitannu.


Illan kahvilahengailun jälkeen tultiin himaan. Mun oli tarkotus mennä käymään Olkassa, mut se vähän jäi ku mua nuudutti, enkä jaksanu lähtee kattoo ketä siellä on. Löysäilin hetken himassa, mut sit lähin kuitenki taas lenkkeilee. Tällä kertaa fillarilla, mut kuitenki vaelluspopot jalassa.


Ärsyttää ku ei voi kuunnella lenkkeillessä musaa, ku mp3 on niin hajalla taas... On paljon siistimpää polkee tai holkkäillä ku on musaa. Nyt joutu olee ilman. Saan lauantaina onneks uuden. Tai oikeestaan vanhan, mut mulle uuden ja ensimmäisen iPodin Julialta. Kivaaa!


Poljin vähä siellä täällä, mut jossain vaiheessa päädyin taas Voutilan kautta Vantaankoskelle. Perus, perus. Mä jäin kyttäämään koskelle, et yli menis jotai lentokoneita, mut ei siitä menny ku pari. Hö, olisin halunnu yrittää ottaa siistei kuvia. Ku olin tarpeeks venaillu tuloksetta, lähin polkee parin mutkan kautta takas kotiin.


Huomenna tulee taas nähtyy ihan kunnolla ruuhka-ajan lentokenttää, ku on töitä. Mä tuun niin sulamaan, toivottavasti kukaa ei pökrää ku on niin kuuma! Töiden jälkeen meen käymään Iso-Roballa mun tooooosi pitkäaikasella kaverilla, Mandilla. Suunnitellaan vähän meijän ala-asteen tyyppien luokkakokousta. Toivottavasti suunnittelu palaveri ei veny liian myöhään, ku mun pitäis olla seuraavana aamuna törkeen aikasin autonratissa heittämässä meijän jengii kentälle, aauuuuts...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti