15.7.2011

Beat.

Mä kävin eilen ensimmäistä kertaa elämäni aikana kampaajalla! Tukkaan tuli vähän uutta vaaleeta sävyy ja alle skidisti mustaa. Vaalee näyttää nyt enemmän hopeiselta. Tuntuu hassulta, ku on pitkästä aikaa tukassa muutakin värii ku aina samaa blondia. Mustia raitoja mulla on ollu kerran ennenki, oman värin kanssa 13-vuotiaana.


Kävin Sörnäisissä olevassa Beat. kampaamossa. Mun yks kaveri, Paavo, on siellä töissä. Ne on kaveriporukalla perustanu sen mestan reilu vuosi sitten. Se oli tosi kivanolonen ja viihtyisä kampaamo, josta saa myös muitakin ku tukkajuttuja, esimerkiks ripsienpidennyksiä ja meikkijuttuja.


Mun oli tarkotus ottaa enemmän tota mustaa väriä, mut Paavo halus laittaa aluks vähän maltillisemmin. Sitä on kuitenki helpompi myöhemmin lisätä, ku ottaa pois. Aijon kyllä jossain vaiheessa ottaa sitte lisää. Tää on ihan hyvä alku ja oon kyllä ihan tyytyväinen uuteen tukkaan, vaikka onhan tässä vähän totuttelemista. Olin niin tottunu mun kellertävän blondiin lettiin.

Suuret kiitokset Paavolle! :) Voin suositella Beatia muillekkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti