19.7.2011

Nihkee päivä

Mun eilinen "pari biisii" veny taas aika moneks ja menin nukkumaan joskus vähän ennen kolmee... jiihuuu. Heräsin 11 pintaan. Tänään on ollu aika tyhmä päivä. Oon ollu hullusti koneella ja lahnaillu. Kyllä mä kävin vähän taas testaa niitä mun vaelluskenkii ja keräsin samalla mustikoita. Sen jälkeen tulin himaan suihkuun ja kelasin lähtee johonki hengaa, mut en saanu ketää kiinni. Menin siis takas dataamaan ja kuuntelee musaa. Aloin kuunna Ensiferumin uusinta, koska en oo kuunnellu sitä ihan kauheesti. Päätin paneutuu kunnolla ja otin mukavan asennon Veeran sängyllä. Sit hups, huomasinki et levy oli menny melkein kokonaan loppuun... Olin nukahtanu... Joskus kasin maissa mä raahauduin kauppaan ja vähän pyöräilee. Sitten päädyin taas tähän koneella.


Kauppareissulla joku ulkomaalainen mies yritti saada musta seuraa. Olin siis Myyrmannissa ja se oli kuulemma seurannu mua. Kiva. Juttelin sen kaa hetken, se kyseli kauheesti et oonko varattu ja sano et oon kivannäkönen Kerroin et oon ja siltikin se halus nähä mua joskus jatkossa. Asuu kuulemma yksin Leppävaarassa. Lopuks se anto mulle sen numeron, jonka se oli jo valmiiks kirjottanu paperille mua seuratessa. Tungin numeron taskuun ja lähin menee toiseen kauppaan. Kotimatkalla sain lisää huuteluita joltain ulkomaalaisilta jäbiltä jokiksen vieressä.

Huomenna mä meen töihin lentokentälle. Samoin perjantaina ja lauantaina. Kaikki vähän nihkeitä 4h vuoroja, mut eipä mahda mitään. Niitä on nyt kesällä aika paljon jaossa, ku koneita tulee ja lähtee ihan hullusti just tohon aikaan. Viime viikolla kävin tekemässä yhen vuoron kans. Ihan kivaa mennä sinne taas. Saan tapettuu aikaa ja katteltuu lentokoneita. :D Huomiseks on luvattu aika lämmintä. Vähän hirvittää, koska kenttä on aikamoinen sauna helteellä, varsinki työvaatteet päällä.

Huomenna töiden jälkeen meen Miran luo saunoo ja syömään. Kivaaa! Tänään voisin yrittää mennä vähän aikasemmin nukkuu ku eilen hahha. Nyt mä oottelen et Hankasalmella saadaan päivä pakettiin ja Juusbe soittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti