18.7.2011

Häähumua & Koffia

Mä olin lauantaina kuvaamassa yhet häät. En tuntenu pari yhtään, mut kaasona oli mun kaveri Mira, joka järkkäs mut sinne kuvaajaks. Kävin kuvaamassa vaan vihkimisen, joka oli tuomiokirkossa. Mun oli taas vaikee olla pokkana, mua alkaa aina nyyhkytyttää häissä, vaikka pari ei olis ees tuttu... Tässä muutama kuva kirkon ulkopuolelta.


Morsiamella oli aikamoisen helma sen hääpuvussa. :) Vihmisen jälkeen, muut lähti juhlimaan ja mä lähdin omille teilleni. Etin Juuson, joka oli hengaillu kaupungilla mun kuvaussession aikana. Käytiin ostaa vähän juotavaa ja lähettiin kävelee kohti Koffinpuistoo. Siellä oli yhen Juuson ryhmäläisen partyt, kun se oli ollu vaihdossa ja nyt tullu takas.


Siellä oli paljon muitakin Juusben ryhmäläisiä, oli ihan hauska nähä niitä! Oltiin Koffissa aika myöhään, josta sitten mentiin Juuson kaa viel baariin yksille. Sitte lähettiin vähän yli yhen dösällä meille nukkumaan. Oli tosi kiva ilta!

2 kommenttia:

  1. Tää on nyt TODELLA rndm ja oon aika stalker mut kuinka hassua, et sulla on täällä mun paluu-kekkereistä kuvia !! :D Bongasin sun blogin, jheps mistäs muualtakaan, kun aamukampa.netistä ja oon lueskellu täs jo pari iltaa. Kiva blogi ja sattumalta muistin et nähtiin ekan kerra just tuolta ja tsekkasin oootko mahd. kirjottanu jotai ku kirjotat paljon kaikesta ja niihä sä olit !! haaahhahha pieni maailma.
    Mut enikeis, kiva blogi Pita ja tsemppiä inttileskeilyyn : )
    t.Öbis-spolleleski

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vähä hyvä!! Empä tajunnu et sä siellä kans pyörit. :D Tsemppia sullekki! :)

      Poista