16.11.2011

Weeti 1v!

Eilen oli mun kummijäbän 1 vee syndet. Mun olo oli aamulla jo parempi, joten lähin shoppaamaan Veetiboille lahjaa. Löysin hauskan talvihatun ja ostin sen. Kävin myös hakemassa Tiimarista lahjapaperia ja nauhaa. Tulin himaan ja aloin heti paketoimaan. Se on kivaa hommaa! Ihanaa koht tulee joulu ja saa paketoita ihan kunnolla.


Väsäsin pienen kortinkin. Veetin kemut alko viiden maissa. Sitä ennen hengasin vaan himassa yksin ja yritin keksii tekemistä. Mä en tiiä mitä voi tehä ku on yksin muutaku datata tai siivota... Telkkari olis ihan jees. Datasin vaan. Vähän ennen viittä aloin suunnistaa kohti dösäriä ja Tiksiä.


Veeti oli nukkumassa vielä ku tulin. Se oli taas kasvanu aika kiitettävästi, kohtahan se mun ostama hattu menee ihan loistavasti, nyt se oli vielä vähän iso. Veetille oli tehty hieno kakku! Mä taisin vetää karkki/sipsi overdosen...


Veeti ei ihan viel osannu ite puhaltaa. Kynttilät kyl kiinnosti muuten. Jätkä kiinnotu myös mun kamerasta. Aikamoinen linssilude ja ehkä tuleva kuvaaja haha. Veetillä oli muuten hieno KISS paita!



Oli kivat kemut. Kiitos! Kasin jälkeen alettiin tekee lähtöö. Pääsin Esan, Jonnan ja Minnan kaa samalla kyydille. Mun täytyy yrittää käydä vielä vaikka ennen jouluu. Vitsi mä muuten venaan joulua! Ootan et pääsee kuuntelee joululauluja ja juomaan glögii. En aijo viettää jouluu täällä omassa kodissa, mut aijon silti hankkia oman joulukuusen ja koristella sen aattoaamuna. Kohta täytyy ostaa joulukalenterikin, jeee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti