19.11.2011

Kuume

Tän päivän 6h työvuoro typistyikin reilu kaks tuntiseks. Mä oon kuumeessa (en kyl omista kuumemittarii, mut tästä olotilasta ei voi erehtyy :D) ja koneessa sykkimen siinä tilassa ei tunnu kovin hyvältä... Musta tuntu jo herätesä aika oudolta, mut koska heräsin vaa muutamaa tuntia ennen vuoron alkuu, en viittiny enää soittaa ja sanoo et en tuu. Lähin testaa miten mee buranan voimin.


No eipä menny. Olin ruuhka-ajan ja lähin sit himaan. Oli kauheeta yrittää pysyy sykkeessä mukana, burana jeesas vähä mut ei tarpeeks. Nyt tylsäilen yksin himassa. Mun on oikeesti vaikee keksii tekemistä täällä yksin. Dataus alkaa kuitenki pitemmän päälle risoo. Onneks maanantaina tähän huusholliin saapuu telkkari! En oo koskaan ollu kauhee töllön tuijottajat, mut silti se pitää olla. Ehkä musta tulee sellanen. :D Oon ilonen et saan telkkarin, se on aikainen joululahja. Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti