22.11.2011

Töllö!

Eilinen päivä alko vaihteeks shoppailureissulla. Haettiin Juuso koululta ja lähettiin kierrokselle. Ensin käytiin ostaa muutama juttu Kodin ykkösestä, esimerkiks tikkaat. Täällä mun kämpässä on paljon juttuja korkeella, eikä sinne yllä mitenkään ilman tikkaita. Seuraavana kohteena oli Ikea, josta mukaan lähti vaatteiden säilytysjuttu ja työtasolevy keittiöön. Se pitää vielä nakutella paikoilleen. Viimesenä shoppailukierroksella oli Verkkokauppa ja sieltä roudattiin tällänen:


Jipii oma telkkari! Sain sen joululahjaks mun vanhemmilta. Ei ihan vielä oo joulu, mut kiva juttu silti! 32 tuumanen LG:n töllötin. Ihan hyvä kuva ja kokokin on kiva tänne pikkukämppään. Saan vielä edellisessä kodissa olleen DVD soittimen, joka ei oo ollu enää pitkään aikaan käytössä. Pääsen kattelee mun leffojakin! Kiitos kivasti lahjasta. Jouluaatolle on tuskin kannattavaa oottaa mitään paketteja. :D

Telkkarin asennuksen jälkeen lahettiin Juuson kanssa stadiin. Mentiin syömään mun kummitädin ja mamin kanssa, mut me mentiin jo vähän aikasemmin. Käytiin ostamassa Juuson broidille syndelahja. Jaana ja mami me treffattiin kuuden jälkeen. Päädyttiin Tamarin Loungeen.




Tamarinin ruoka oli tosi hyvää! Mä ihan yllätyin, koska mulla ei ollu mitään kovin suuria odotuksia. Maistui oikeesti Aasialaiselta ja mami sano et maistu ihan samalta ku Thaimaassa. Tamarin on siis Thai ravintola. No ei sinänsä ihme et ruoka maistu oikeelta ku työtekijät on sieltä mistä ruokakin. Mä söin punasta currya ja tofua. Hyvät mausteet ja sopivasti polttoo. Voisin mennä uudestaankin!

Syömisen jälkeen käytiin Maatilatorilla, josta Jaana osti mulle ihanaa herkkua, Saskatoon siirappia. Ah, parasta. Sain myös kaks hyvää juustoa, kiitos Jaana! Ostoksien jälkeen yritettiin vielä ettii jotain kahvilaa, mut koska kello lähenteli jo ysiä, monet mestat oli menossa kiinni. Päädyttiin sit menee Teerenpelii yksille. Käy sekin jälkkariks.



Teerenpeli oli kiva mesta. En oo aikasemmin käyny. Voi johtuu siitä et sinne on k22. :D Tykkään ton tyylisistä mestoista. Nyt ei oo hetkeen tullu käytyy missään olutpaikoissa ku on ollu paljon töitä. Oli kiva nähä Jaanaa pitkästä aikaan, edellisesti kerrasta oli varmaan vierähtäny melkein vuosi... Oli mamiakin tietty kiva nähä.

Ku tultiin Juusben kaa himaan, avasin heti upouuden telkkarin ja katoin BBtä hahah. Juuso teki aika myöhään jotain koulujuttuu mun koneella ja mä nukahdin soffalle. Tänään mä en aijo tehä mitään. Olo on nyt kyllä aika terve, mut vielä eilen se oli huono, joten yritän vaan relaa. Katotaan miten onnistuu...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti