10.11.2011

Lettipää

Tän asunnon eka vaateangsti tapahtui tänään. Halusin laittaa jotain kivaa vapaapäivän kunniaks, mut ylläripylläri musta alko tuntuu et ei mulla oo mitään kivaa. Lopulta sain vedettyy ees jotain päälleni, mut kaikki jutut mitä olin ajatellu tekeväni aamupäivällä, meni ohi.. haha. Intouduin myös laittaa mun tukkaa ja koska oon tunnetusti niin loistava hiustenlaittaja, ei siitäkään tullu kauheesti mitään. :D Laitoin tukan kiinni, teen niin yleensä vaan töissä.



Nyt ootan Juusoa, joka pääsee kohta koulusta. Sit lähetään taas käymään IKEAssa... yyyyh. Käydään myös ostamassa huomisia tarjoiluja. Mulla on ekat tuparit, jeejee! Mun parille siskolle ja parille kaverille. Lisää tupareita tulossa jossain vaiheessa. Huomenna ohjelmassa on drinkkikokeiluja. Mulla on lauantai vapaa, joten voi pitää rauhassa kivaa. Lauantaina olis ELMA messut, jonne haluisin hullusti mennä, katotaan saanko seuraa vai meenkö yksin. Pääsee silittää lehmiä hhaha. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti