26.11.2011

Kohta on joulukuu!

Mulla ei oo taas hetkeen ollu mitään järkevää kirjotettavaa. Oon ollu vaan töissä ja sillein. Eilen mulla oli pitkästä aikaa reilu 10h päivä. Jouduin taas siis herää neljän jälkeen. Olin koko päivän ihmeen pirtee! Väsymys tuli vasta illalla. Oli hassuu mennä töihin ennen auringon nousuu ja päästä vasta ku se on laskenu. Oli ihan kiva työpäivä. Nyt on vapaalauantai ja muutama kiva juttu tiedossa kuhan tästä saan kahvini juotuu ja siivottuu kämppää. Must tuntuu et oon ihan zombie.


Meen ehkä kohta käymään meijän kirkon joulumyyjäisissä. Juuso meni sinne pitämään joululaulu jukeboxia. Oon käyny niissä myyjäisissä melkein joka vuosi lapsesta lähtien. Ukkikin ehkä olis siellä ja olis kiva moikkaa. Päivällä mennään Juuson broidin synttäreille, jäbä täyttää 13. Tiedossa on kuulemma porkkanakakkua... namm... Illalla olis jouluoluiden maistelua vanhassa himassa. Viimevuonna oli vähän samanlainen ilta, mut eri porukalla. Pitää ehkä taas kirjottaa arvostelut. :D

Mitä ihmettä, kohta on jo joulukuu! Torstaina saa avata jo ekan luukun joulukalenterista, kivaa. Tää vuosi on menny oikeesti ihan super nopeesti. Koskaan aikesemmin ei oo tuntunu et menis näin nopee. Siitäkin on kohta vuosi ku menin Sodexolle. Hahah jännää.


Muutaminen viikkojen päästä on yks kiva joulujuttu tiedossa. Mennään Juusben kaa Nosturiin Raskasta joulua -keikalle. Kiva päästä kuulemaan joululauluja ja erilailla ku yleensä. Keikka on lauantaina 10.12 myöhään illalla. Samana iltana on kaks keikkaa, toinen S/k18 ja toinen vaan k18. Mennään jälkimmäiselle. Liput oli muistaakseni 20e. Näillä näkyminen mennään kaksisteen, mut seura on tietenki myös tervetullutta. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti