24.5.2012

Huhhuh

Huhuh, nyt on tän viikon työt pulkassa. Mulla oli tänään taas pitkästä aikaa vuoro kentällä, joka alkoi 06.30. Pääsin edellisenä iltana töistä vasta siihen aikaan, et kun olin himassa, tajusin et oon alle 10h päästä taas takasin kentällä. Kun tulin himaan nöin pikasesti ja valmistauduin menee nukkumaan. Kello oli sillon noin kymmenen. Yritin kaikkeni saada nukuttuu, mut ulkona oli valosaa ja koska takaraivossa kolkuttaa tieto siitä, et pitää herätä törkeen aikasin, ei uni vaan tuu. Sain unta sitten yhen maissa ja herätyskello pirisi klo 04.00. Dösä lähti vähän yli viisi ja töissä olin ennen kuutta. Tapoin aikaa hengaamalla pukkarissa ja taukotilassa.



Kun tulee aikaseen aamuvuoroon, on hauska kattoo kun yövuorolaiset vasta lopettelee omia vuorojaan auringon noustessa. Työpäivä meni kivasti ja tosi kivuttomasti vaikka olikin yli kymmenen tuntia. En myöskään yhtään huomannut ittestäni sitä, et olin nukkunu 3h :D Yleensä oon ihan poikki, kun kello tulee 12. Siitä pitäis sitten vielä painaa koko ruuhkan ajan. Tänään oli jees!

Pääsin töistä viideltä, jolloin Mira tuli hakemaan mua ja me mentiin Jumboon. Mulla tuli kauhee nälkä ja mentiin Citymarketin kahvilaan syömään. Siellä on ihan hyvä salaattibaari. Otin salaatin grillikanalla, parmesaanilla ja valkosipulikastikkeella. Oli hyvää ja täyttävää! Hintaa 6,50e.



Syömisten ja pienten shoppailujen jälkeen Mirsu lähti pesee pyykkiä ja mä lähin kattomaan mun lemppariohjelmaa, lentoturmatutkintaa. Dösässä kohti himaa mietin, et miten ihmeessä mä voin olla näin pirtee. Aattelin et lähtisin viel pienelle lenkille kun ilmakin oli kiva. Kun pääsin himaan ja aloin kattoo sitä ohjemaa niin mä nukahdin.... Heräsin siitä kun lentoturmatutkinta oli jo loppu ja siirryin sänkyyn, jossa nukuin myös hetken. Nyt mulla on vähän paha ja tosi tahmanen olo. Tais se pirteys olla vaan joku super työmode, joka romahti heti kun pääsin kodin rauhaan. :D

Nyt oottelen tässä, et Juuso tulee studiolta himaan. Mä oon menossa huomenna kampaajalle ja mua jänskättää tuleeko mun tukasta ok. Toivotaavn parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti