5.5.2012

Lentävä kalakukko

Mulla on päivät ihan totaalisen sekasin. Tänään on lauantai mut tuntuu, et olis tyyliin keskiviikko. Vappu tais vähän sekottaa ja jo sitä ennen olleet vapaat. Mulla on tää vkl töitä, vaikka yleensä pyrin pitää viikonloput vapaina. Sekin taitaa vähän sekottaa. Eilen olin iltavuorossa ja tänään meen päivän ruuhkavuoroon.

Mä kävin äsken kaupassa hakee vähän juttuja iltaa varten. Aattelin vähä ilahduttaa Juusbee kun se tulee studiolta ja tehä sille jotain kivaa iltapalaa. Se on siis äänittämässä bändinsä kanssa. Mä oon ihan ihastunu Juuson yksiin pöksyihin, ne on mulla päällä nytkin. Vähän erilaista tyylii mitä yleensä käytän.


Me käytetään jonkun verran vaatteita ristiin, kun ollaan samankokosia suunnilleen. Mä käytin esim näitä housuja ja Juuso lainaa multa jotain paitoja ja hupparia.

Söin äsken lounaaksi juttua, jota ei kovin usein tuu syötyy. Muikkukukkoa! Ostettiin sitä Vappuna markkinoilta. Mun edellisestä kukon syömisestä taitaa olla joku yli 10 vuotta, enkä sillon oikeesti ees tykänny, mut nyt se oli jees. :) Söin äsken viimesen palasen.


Kohta pitäis lähtee kohti Helsinki-Vantaata. Harmi, että on vähän nihkee sää. Kentällä on aika kivaa kun paistaa aurinko. Täkskin päiväks on kyllä luvattu hyvää säätä iltapäivälle, mut katotaan. Ihanaa kun on kevät, eikä tarvii en'ä kärvistellä iltavuorossa pimeessä. Pysyy paljon virkeempänä kun on koko vuoron ajan valosaa, vaikka pääsis vasta illalla. Sama myös aikasessa aamuvuorossa.

Nyt matkaan. Heippaaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti