17.5.2012

PS2

Eilen alko taas työt Cityllä. Hieman lyhyehköjen yöunien ja ison aamukahvin jälkeen lähdin polkemaan kohti toimistoa. Oli ärsyttävää kattoo ku Juuso sai jäädä viel sänkyyn! No ei oikeesti ärsyttävää, mut olis ollu kiva itekkin jäädä viekkuun.


Oli aika kiireinen työpäivä. Ei ainakaan tullu tylsää! Mul oli kokopäivän kauhee hedari. Ilmassa oli salee ukkosta, sillon mulla aina sekoo pää... Kun kello lähenteli viittä, Juuso tuli mua vastaan toimistolle ja me lähettiin pyöräilee himaan. Mä aloin tekee ruokaa ja Juuso alko asentamaan meille uutta vekotinta. Tadaaaaa, nyt meillä on Playstation.


Saatiin toi Juuson broidilta, kun se ei oo enää kauheesti pelannu. Suurin osa peleistä jäi vielä Vantaanpuistoon. Jos jollain lojuu nurkissa pelejä, joita ei pelaa niin tänne vaan. :D Itekkin aattelin ehkä ostaa muutaman pelin. Ei tuu mitään ilman Tekkeniä ja Tomb Raideria! Joku autopelikin olis kiva.

Ruuaks tein aika perus mättöö. Possupihvejä, paistettuja herkkareita ja uunitomaatteja. Herkkusienet on tosi hyviä kun ne paistaa voissa basilikan kanssa.


Loppuilta meni taas telkkarii kattoessa ja peleillessä. Mä kelasin aluks, et olisin menny lenkille mut kun alko sataa vettä, se jäi vaan haaveeks.



Tänään töihin lentokentälle. Mulla on vaan neljän tunnin päivä, mut tuplaliksa. Kelpaa! Toitten jälkeen salille treenaamaan selkää ja hartioita. Huomenna taas Citylle raivotaittamaan. Huomen illalla, jos sää sallii ja on fiilistä niin vois mennä vähän pussikeittoilee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti